Yousee play og samsung multiroom

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hejsa. 

Hvornår er der mulighed for i laver aftale med samsung om at de benytter/ i udbyder jeres streaming tjeneste på deres multiroom speakers, eller er det kun SONOS der kan bruges som samarbejdspartner ?

Det kan vel ikke passe man skal til at droppe yousee play til fordel for SPOTIFY eller DEEZER ?

kom nu ind i kampen yousee de her multiroom speakers har jo efterhånden været på markedet et par dage :-)

8 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej dpt83

Velkommen til YouSee Forum! :D

Jeg synes ikke at dette er besvaret andre steder, så jeg tillader mig at svare direkte på spørgsmålet.

Jeg har ikke hørt, at vi skulle være på vej med understøttelse til Samungs Multiroom speakers, men i samarbejde med vores leverandør, så undersøger vi naturligvis løbende mulighederne for at komme på nye platforme.

Lige nu er det primært SONOS og Airplay vi tilbyder understøttelse på. 

/Kasper 

Jeg kunne virkelig også godt tænke support af Samsung Mulitiroom.

jeg syntes også yousee skulle se og komme ind i kampen 

jeg har også måtte købe Dezzer for at bruge samsung multiroom  øV  men det virker

der er ca 12-15 udbyder der understytter multiroom .-så hvorfor ikke yousee play også ???

så  får mere ud af de penge man betaler for sit bredbånd.-

Kan det virkelig passe, at det stadigvæk ikke er muligt at anvende Youmusic med Samsung Multiroom?

Har Yousee forlovet sig med Sonos+Apple(Airplay) siden der ikke er sket noget på Samsung fronten?

Er der lys for enden af tunnelen?  Få vi endelig snart multiform support?

Vi har også udstyret vores hjem med Samsung multiroom højtelere mm. Savner derfor i allerhøjeste grad at kunne streame musik fra you See / TDC Play. Hvornår bliver det muligt.
Vi mangler også st kunbe afspille på samsung multiroom
Jeg har også længe gerne ville have denne mulighed og gar igså tidligere forespurgt.
Kom nu. Med TDC Erhverv understøtter i wifi-Call på Samsung, men endnu ikke på IPhone. Hvorfor så ikke også Samsung i denne forbindelse. Kom nu ind i kampen You See. Skal vi virkelig efter noget nær 25 års kundeforhold skifte udbyder???

[/quote]j

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P