Yousee Play hopper tilbage til tidligere udsendelse under afspilning

Har nu fået det problem, at under afspilning stopper afspilningen pludselig, og en tidligere udsendelse går igang.

Det sker både ved afspilning i Explorer og Chrome.

Problemet opstår først sent eftermiddag og varer det meste af aftenen.

Er det et kendt problem ?

9 Kommentarer

Jeg har et problem med Web-TV (Live-TV) på min PC, det har stået på i ca. 3 uger. Når jeg ringer til YouSee kundeservice får jeg ingen hjælp.

Når en udsendelse er slut, og en ny skal starte, så hopper Web-TV tilbage til starten af den udsendelse jeg lige har set. Dette sker med alle kanaler.

Jeg har indtryk af at problemet er startet efter den seneste opdatering, som YouSee har sendt ud for en ca. 3 uger siden.

Jeg har set Live-TV (Web-TV) på min PC i mange år, og der har aldrig været nogen problemer, så jeg vil gerne høre om andre også har dette problem.

.

Jeg har stadig problemer hvilket er meget irreterende.

You See kan desværre ikke se problemet, men er der virkelig ikke andre som har problemet ????

Jeg har set folk skrive om det på deres facebookside.

På trods af flere opringninger vedr. dette problem, og lovning fra YouSee om at de vil undersøge det og vende tilbage, har jeg intet hørt endnu.

Det er ret umuligt at se Live-TV på min PC nu, og da jeg jo betaler for denne service, vil jeg bede YouSee om at få problemet løst. Problemet er først opstået efter jeres seneste opdatering (i slutningen af november måned 2015...?), og jeg har aldrig haft sådanne problemer før på min PC og har altid kunnet se Live-TV.

På forhånd tak,

og med venlig hilsen,

Birgitta.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Birgitta skrev:
På trods af flere opringninger vedr. dette problem, og lovning fra YouSee om at de vil undersøge det og vende tilbage, har jeg intet hørt endnu.

Det er ret umuligt at se Live-TV på min PC nu, og da jeg jo betaler for denne service, vil jeg bede YouSee om at få problemet løst. Problemet er først opstået efter jeres seneste opdatering (i slutningen af november måned 2015...?), og jeg har aldrig haft sådanne problemer før på min PC og har altid kunnet se Live-TV.

På forhånd tak,

og med venlig hilsen,

Birgitta.

Hvilken browser og hvilket styresystem bruger du?

Jeg bruger p.t. Mozilla Firefox, men har forgæves forsøgt at bruge flere andre browsere. Jeg har opgraderet til Windows 10.

Omdømme 3

Badge +3

Birgitta skrev:
Jeg bruger p.t. Mozilla Firefox, men har forgæves forsøgt at bruge flere andre browsere. Jeg har opgraderet til Windows 10.

Det samme her, men jeg har ikke problemer. Har du prøvet at slette appen og hente en ny fra YouSee?

Omdømme 3

Badge +3

leifskipper skrev:
Jeg har stadig problemer hvilket er meget irreterende.

You See kan desværre ikke se problemet, men er der virkelig ikke andre som har problemet ????

Har du prøvet med Firefox?

Du kan prøve internet explorer. I den bruges deres nyeste afspiller. Firefox bruger den gamle.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)