yousee-play of google-chrome

Hej- er der nogen der har oplevet det her:

Når jeg klikker på 'live' symbolet op en betalt kanal, så popper der en player-ramme frem. Midt i den står der at jeg skal give tilladelse til at verimax plugin må køre.

Jeg højreklikker og vælger 'kør plugin'

Så flimrer det kort, og så skriver google 'plugin kunne ikke findes'

der sker ikke mere - Sådan har det været siden 8/1

----

Nå... lige nu kan den ikke engang logge ind - 'pasword' fejl - Bahhhhhhh !

Elendige banan !!

5 Kommentarer

Hej

Har du prøvet dette?

jros skrev i tdc forum:
Jeg fik også problemer meed ViewRight på et tidspunkt. Vi har 2 næsten ens computere, som kørte med samme version af ViewRight (ver 3.3.0.0) og pludselig virkede web Tv ikke på den ene. Jeg ved ikke lige hvad der gik galt, men jeg fandt denne løsnig, som virkede hos os.

1. Luk alle browsere.

2. Gå ind i mappen C:ProgramData, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

3. Gå ind i mappen %appdata%, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

4. Åben browser og start Web Tv og installer den foreslåede plugin.

Det har hjulpet mig. 

Mht. at logge ind: Hvis du har lyst til at gå på skattejagt, så har de også en udgave, hvor man ikke skal logge ind. Den virker ligesom den gamle.

Du virker en anelse irriteret over at skulle logge ind (dine andre indlæg). :-)
Hej @webSpeedKunde 

Kunne du bruge det tip der har hjulpet mig? :D

Desvære majah, nej det hjalp ikke -men tak for indsats!

Jeg smider de her screenshots, så alle kan se de faktiske popups

http://snag.gy/sp8oJ.jpg

(disclaimeren for virus, kom med fordi det bare er SÅ freaking typisk yousee - :// Men lad os lige analysere teksten og se indholdet i fakta-sprog. Så får vi:

"Hvis noget tyder på at der er ved at ske noget virkeligt alvorligt med din computer, så skal du bare ignorere det! Det skyldes at vi ikke gider lave tingne på en acceptabel måde"

Flot ys. ug 12 ... ://

Det er sikkert ligegyldig oplysning, men jeg fjernede programmet via dit øverste skilt og fjernede derefter de sidste filer manuelt. Genstartede pc'en og fandt yousee live-side - installedere på ny, og det virkede, Jeg har ikke set "Vær opmærksom på" kun et stort grådt skilt med din tekst, der hvor der burde havde været et 10x15 live-tv.

Den første gang, efter jeg havde højreklikket på det grå skilt, og klikket på "programmet behøver din tilladelse til at køre" (blot på engelsk). Varede det en krig, før der skedte noget, og stadigvæk skal jeg have lidt tålmodighed før programmet reagerer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)