Yousee Play går ned. | YouSee Community

Yousee Play går ned.

Jeg har før brugt Yousee Play uden problemer. Men de sidste par dage er det blevet VIRKELIGT ustabilt.

Jeg kan se mellem 5 og 15 minutter af gangen, så stopper streamen og jeg må logge ud, genstarte browseren og logge ind igen. Og så må jeg håbe på at der går over 10 minutter denne gang inden denne procedure skal følges igen.

Jeg bruger Safari på min Macbook.

Har I nogle løsningsforslag?

Mvh.

Glenn Raaby Jensen

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej 
  • 

Velkommen til YouSee Forum! :D

Jeg kan se, at du ikke har fået svar endnu, så jeg byder lige ind med et svar, som måske er brugbart for dig og andre. 

Du må kan prøve at teste i en anden webbrowser, for at se om du også oplever problemer dér. Du kan også prøve at tjekke din hastighed og eventuelt teste med kabel, hvis du kører trådløst. 

Hvis det virker med kabel, så prøv eventuelt at skifte kanal på dit trådløse netværk:

Få bedre WiFi signal ved at skifte kanal

Prøv også gerne at nulstille din browser og geninstallere Viewright Verimatrix plugin. 

Såfremt intet hjælper, så skal du være velkommen til at kontakte os via denne side:

Dine kontaktmuligheder

/Kasper

• Desværre ikke kun hos dig. Jeg kører Windows og siden vi for vel ca et år siden, kom over på den nye platform, har det bare været useriøst ustabil.

Jeg havde før Windows 8.1 og før det 8.0 og har nu installeret Windows 10. Hver gang har jeg håbet, at en ny installation ville gøre det af med problemet - men nej. Og jeg har prøvet med alle 3 browsere: Explorer, Chrome (som nu helt blokere for programmet) samt Firefox.

Jeg bruger PC til hovedparten af mit tv forbrug, men ofte starter jeg min Android tablet (som kører ret stabilt), for på Windows kører det ad hel.... til. Og åbenbart også på Apple....

Besvar