YouSee Play apps til Windows 10 Mobil

Nu hvor TDC Privat og YouSee er blevet lagt sammen, er antallet af Windows Phone bruger hos YouSee vel også forøget. Burde der på baggrund af dette, ikke også udvikles en YouSee TV & Film app, og en YouSee Musik app til Windows 10 Mobil?

5 Kommentarer

inge bemærkninger
Det er ikke for at det går hurtig med et svar, men vi som bruger win 10 phone er også god til at vente men vi forventer et svar! selv om I er langsomme
Omdømme 6
Badge +6
You See har ingen planer om det for nuværende, det er da også forståeligt, da det OS har en meget lille markedsandel, og det bliver næppe større.
Host host.. Windows! en lille markedsandel? Aha, jeg mener nu ellers det er det mest udbredte styresystem overhovedet. Og der er iøvrigt ikke noget der tyder på det bliver mindre.
En Windows app kan man jo sagtens køre fra sin mobil, desktop og/eller laptop.

Så der er mange millioner grunde til at lave en god app ;)
@Radiomanden, men din kommentar tror jeg beskriver grunden til at der ikke er lavet en windows App meget godt!.
Nemlig at de fleste sidder enten med en android, eller en apple telefon, og helt ensidigt anskuer det udfra den ene vinkel af hvor mange mobiltelefoner der kører Windows OS, og dermed overser at det faktum at det er en integreret del af windows, og at antallet af devices nu ikke er det mindste, men har en væsentlig andel.
(Af Apples - anslåede - 1 milliard enheder, er der altså en betydelig del der er af ældre dato, og som bekendt er der ikke så meget at gøre ved det andet end at købe en ny - spørgsmålet er så om de køber et andet system? - nu da wauw effekten har lagt sig, er det sandsynligt at valget nok falder på Android)

Jeg har f.eks en iPhone, som jeg ikke bryder mig særlig meget om(grundet rigtig mange ting), og ville meget hellere bare udnytte mine Windows devices istedet.
Og så have en telefon jeg kun skal oplade 2 gange om måneden.
Tror også at en del I fremtiden vil nedskalere deres brug af smartphones.
Det er en trend der har været et stykke tid..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)