YouSee Play app på Sony TV...?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints CR har modtaget fra andre medlemmer.

• CR
  • Deltager
  • 9 kommentarer
For langt over et år siden udtalte YouSee, at der blev arbejdet på at få YouSee Play tilgængelig på Sony Smart TV. Hvor langt er YouSee, for det kan vel ikke tage så lang tid for YouSee sammenlignet med TV2, DR, NetFlix m.f. der alle har apps på Sony...?

At henvise til at man kan leje en boks til formålet, er vel ikke derfor man køber et Smart TV fra en leverandør der sidder på en trediedel af markedet, og så må betale dobbelt op for abonnement + boks. Man kunne jo også få den grimme tanke, at dette faktisk er taktikken hos YouSee, at malke abonnenterne så langt det kan lade sig gøre ved ikke at udvikle de nødvendig apps.

17 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej CR 

Velkommen på YouSee Forum! :D

Lige nu har vi "kun" en ren YouBio app til Smart Tv, hvor man også kan leje film fra og umiddelbart har jeg ikke hørt om, at en YouSee Play app skulle være på vej til Smart Tv platformen. 

Dog ved jeg at der kigges på mulighederne for at få gjort YouBio Smart Tv app kompatibel med YouSee Play logins. Dog er der ikke noget konkret i den retning heller pt. 

/Kasper 

Omdømme 1

Tak for svaret.

Jeg tolker det således, at vi SmartTV indehavere må "nøjes" med eksempelvis Netflix og SF muligheden, hvis vi altså ikke også vil leje en boks fra YouSee for at kunne benytte YouSee Bio og YouSee Play.

Mvh CR

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

CR skrev:
Tak for svaret.

Jeg tolker det således, at vi SmartTV indehavere må "nøjes" med eksempelvis Netflix og SF muligheden, hvis vi altså ikke også vil leje en boks fra YouSee for at kunne benytte YouSee Bio og YouSee Play.

Mvh CR

Så har du fejlfortolket det. Du kan leje film og se film i abonnement. Du kan ikke benytte web-tv, men hvad skal det også bruges til, når kanalerne kan ses på TV.

Omdømme 1

Hej Jørn, tror vi tale/skriver om hvert sit. Når jeg efterlyser en app til mit Sony SmartTV, så er det fordi jeg ikke ønsker at leje en YouSee boks, som jeg kan se du har 2 af. Jeg vil gerne kunne leje film igennem YouSee Bio og streame udsendelser igennem YouSee Play, samt benytte playlists, ligesom man kan ved hjælp af f.eks. NetFlix, SF, DR og TV2 Play med flere.

Derfor forsøger jeg at få et svar om YouSee snart er klar med disse apps. Har set de omtalte de ville komme med i hvert YouSee Bio app’en for over et år siden og vil blot høre om de ikke snart er klar!

Som sagt er jeg ikke interesseret i at skulle leje en boks fra YouSee, når jeg nu har investeret i et SmartTV fra verdens trediestørste leverandør af SmartTV’s. Havde jeg et gammelt analogt TV, så var det noget helt andet, der ville en boks være relevant.

Mvh CR

Omdømme 3

Badge +3

CR skrev:
Hej Jørn, tror vi tale/skriver om hvert sit. Når jeg efterlyser en app til mit Sony SmartTV, så er det fordi jeg ikke ønsker at leje en YouSee boks, som jeg kan se du har 2 af. Jeg vil gerne kunne leje film igennem YouSee Bio og streame udsendelser igennem YouSee Play, samt benytte playlists, ligesom man kan ved hjælp af f.eks. NetFlix, SF, DR og TV2 Play med flere.

Derfor forsøger jeg at få et svar om YouSee snart er klar med disse apps. Har set de omtalte de ville komme med i hvert YouSee Bio app’en for over et år siden og vil blot høre om de ikke snart er klar!

Som sagt er jeg ikke interesseret i at skulle leje en boks fra YouSee, når jeg nu har investeret i et SmartTV fra verdens trediestørste leverandør af SmartTV’s. Havde jeg et gammelt analogt TV, så var det noget helt andet, der ville en boks være relevant.

Mvh CR

Nej, jeg har ikke misforstået noget.

Jeg har et Samsung SmarTV, hvor jeg fra appen YouSee kan se film i abonnement og leje film. Altså helt UDEN boks.

Omdømme 1

Hej Jørn, okay din ticker siger bare at du har div. bokse fra YouSee. Deraf min antagelse.

Tilbage til sagen, desto mere ærgerligt er det, at YouSee kun har lavet deres app til Samsung og ikke Sony, og det selvom de for snart et år siden meldte ud, at den var på vej....

Jeg er blot interesseret i at høre hvornår app'en kommer, således at jeg kan komme igang med at bruge mit SmartTV sammen med YouSee og ikke kun alle deres konkurrenter, når jeg nu har valgt at være YouSee kunde.

Kasper fra YouSee teamet skriver godt nok:

"Lige nu har vi "kun" en ren YouBio app til Smart Tv, hvor man også kan leje film fra og umiddelbart har jeg ikke hørt om, at en YouSee Play app skulle være på vej til Smart Tv platformen."

.... men tilsyneladende bare ikke til Sony!!!!

Mvh CR

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

CR skrev:

Hej Jørn, okay din ticker siger bare at du har div. bokse fra YouSee. Deraf min antagelse.

Tilbage til sagen, desto mere ærgerligt er det, at YouSee kun har lavet deres app til Samsung og ikke Sony, og det selvom de for snart et år siden meldte ud, at den var på vej....

Jeg er blot interesseret i at høre hvornår app'en kommer, således at jeg kan komme igang med at bruge mit SmartTV sammen med YouSee og ikke kun alle deres konkurrenter, når jeg nu har valgt at være YouSee kunde.

Kasper fra YouSee teamet skriver godt nok:

"Lige nu har vi "kun" en ren YouBio app til Smart Tv, hvor man også kan leje film fra og umiddelbart har jeg ikke hørt om, at en YouSee Play app skulle være på vej til Smart Tv platformen."

.... men tilsyneladende bare ikke til Sony!!!!

Mvh CR

Hej CR 

Ja og jeg var desværre ikke præcis nok i mit første svar - det beklager jeg lige!:$

Der findes en YouBio app som tidligere nævnt, men altså ikke til SONY tv. App'en understøttes på LG og SAMSUNG. 

/Kasper 

Det er super ærgerligt, når nu man betaler flere tusind kroner for et smart-tv. Når selv DR og TV2 har overhalet Yousee, så må man sige, at der er stilstand i udviklingsafdelingen. Det er næsten pinligt, at man er nødt til at koble en computer til TV'et, for at bruge en TV-udbyders tjenester, når nu vi er i en tid, hvor smart-tv kan fås helt ned til et par tusind kroner.

Håber dog på det bedste.

Vh Danni.

For nu lige at pinde det ud:

Betyder det, at jeg ikke kan benyttet mig af arkivfunktionerne (tidligere udsendelser på 'mine' kanaler) på mit spritnye sony smartTv.

(Jeg har ikke behov for ppw o.s.v, men er meget interesseret i at se de ting der vises når jeg ikke lige er tilstede foran TV'et - hvad er mine muligheder)

Tom

Hej Tom,

Nej, det er ikke muligt at benytte nogle af Yousee Play-funktionerne, herunder TV-arkivet, på dit spritnye Sony-TV. Jeg står i nøjagtigt samme situration som dig, hvor jeg lige har købt et TV i den forventning om, at det hele ville være integreret. Jeg finder det dybt underligt, at der stadigvæk er brug for en seperat boks, som man skal betale yderligere 1200 kr. pr. år for at leje.

Vi kan kun håbe, at der snart sker noget, samt også at gøre opmærksom på ønsket om en app.

Vh Danni.

Omdømme 3

Badge +3
Os med et TV, der kan se med en app fra YouSee, kan heller ikke se arkiv. Hvis vi skal kunne se det, skal vi bruge en kortlæser i tv'et og en kort fra YouSee.

Omdømme 1

Nu mangler vi bare et kvalificeret svar fra YouSee...

Hvornår er YouSee klar med YouSee Bio app'en til Sony..?

Vil den nogensinde komme... skal vi ærger os over vi har købet Sony... eller skal vi bare skifte til en konkurrende ppw og streaming udbyder...?

Svar modtages gerne!!!!

Mvh

CR

Omdømme 1

Nå men det ser unægtelig ud til at YouSee ikke ønsker at svare på spørgsmålet...!!!!

Så takker vi bare og springer videre til Netflix, SF, DR, TV2 og alle de andre der synes at have en finger på pulsen, samt har kompetencerne på plads...

MVH

CR

Omdømme 1

Hej Kasper,

Sig mig, er du ene og alene om at drive YouSee, siden det tager så lang tid at få lavet YouBio apps til de mest udbredte platforme... f.eks. Sony og Chromecast...

I må se at få gang i kodekalene, eller beder os andre om at lave arbejdet for jer - mod betaling selvfølgelig.. men det er måske der skoen trykker, at kapitalfonden har nallerne ned i kassen på kundernes bekostning!!!!!!!

Nu må vi anstændigvis bede om en forklaring og ikke mindst en deadline, på hvornår i er klar til at levere det, andre allerede kan levere.

Overvejer om en reaktion på Facebook måske er et bedre sted, så ikke kun YouSee kunder kan se dette, men alle andre.

Svar udbedes!!!!!

Omdømme 3

Badge +3

CR skrev:
Hej Kasper,

Sig mig, er du ene og alene om at drive YouSee, siden det tager så lang tid at få lavet YouBio apps til de mest udbredte platforme... f.eks. Sony og Chromecast...

I må se at få gang i kodekalene, eller beder os andre om at lave arbejdet for jer - mod betaling selvfølgelig.. men det er måske der skoen trykker, at kapitalfonden har nallerne ned i kassen på kundernes bekostning!!!!!!!

Nu må vi anstændigvis bede om en forklaring og ikke mindst en deadline, på hvornår i er klar til at levere det, andre allerede kan levere.

Overvejer om en reaktion på Facebook måske er et bedre sted, så ikke kun YouSee kunder kan se dette, men alle andre.

Svar udbedes!!!!!

Du skal da være klar over, at forum her er et bruger til bruger. Det betyder, at det kun undtagelsesvis er YouSee, der svarer her.

Officelt er YouSee support på Facobook meget lang tid hver dag. Du bør således gøre din "trussel" til handling.

CR skrev:
..................... det tager så lang tid at få lavet YouBio apps til de mest udbredte platforme... f.eks. Sony og Chromecast...

Kan du bruge dette om Chromecast ?

Alle andre kan også se det her på youseeforum.

hvorfor skal man nu købe en crome cast, til sit " smart tv "  ? - for så skal man jo alligevej sætte en pc til.   det er den der er SMART at spare væk. troede jeg

hvorfor er yousee ikke kompitible med andet end samsung?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)