Spørgsmål

Yousee online


Hej!
Vi har problemer med at se tv fra vores app, især om aftenen. Den skriver at der er en fejl og at vi skal prøve igen senere. Om dagen er der ingenting, men om aftenen omkring kl 22, vil den ingenting. Vi har prøvet at logge af, slukke ipaden osv.

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +7
Hej Claus Pauls

Velkommen på YouSee Forum! :)

Jeg kan se at du mangler svar her i tråden og jeg byder derfor lige ind.

Det er bestemt ikke optimalt hvad du oplever og vi må se om vi ikke kan komme det noget nærmere.

Er det muligt at teste web-tv fra en anden enhed i husstanden når dette opleves? Prøv gerne dette og eventuelt af- og geninstallere app'en. Til sidst må du gerne uddybe om det sker på samtlige kanaler når det opleves.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)