Yousee Musk og Sonos i Udlandet - yousee er ikke på listen over musiktjenester | YouSee Community
Spørgsmål

Yousee Musk og Sonos i Udlandet - yousee er ikke på listen over musiktjenester

Jeg bruger Sonos og Yousee Musik hyppigt i DK. I udlandet (sommerhus) kan jeg bruge yousee musik på mobil telefonen og på PC, men tjenesten dukker ikke op i SONOS, når man forsøger at tilføje en musiktjeneste - her finder jeg Apple Musik, Deezer, Amazon Musik, Spotify, Sveriges Radio m.m. - men ingen Yousee musik. Noget der arbejdes på eller er der en workaround?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der er en sandsynlighed for at svaret findes i denne tråd.
https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/yousee-musik-tjeneste-mangler-i-sonos-104739
Min Sonos profil er registreret i DK og alt fungerer fint når jeg er i DK. Jeg har prøvet de hint der er i tråden uden held. Er vi sikre på at det ikke er et Sonos/Yousee problem?
Omdømme 7
Badge +7
Når du søger på problemet, så er dem der har haft problemet fået det løst på forskellig vis, så en umiddelbar tanke er at dit problem ligger i at det er i udlandet det bruges, i de øvrige tilfælde har det været hjemme.
Jeg er helt enig i din betragtning. Af en eller anden grund dukker yousee ikke op som tjenesteudbyder når man er i udlandet.

Besvar