Yousee musik virker ikke efter valgt igennem yousee more?


problem: har ændret min abb type og derigennem er mit gamle yousee musik login udløbet. Jeg har nu tilvalgt yousee musik via yousee more og modtaget en email om at fordelen er oprettet. Jeg kan god stadig ikke logge ind - har prøvet de normale løsninger som at lukker browser og logge ind igen, samt prøvet via PC og mobil. jeg kan fint komme ind på mit yousee men når jeg vælger musik logger den ind og der står "du har endnu ikke nogle elementer".

nogen som kender en løsning herpå?

på forhånd tak.

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Hej Oliver3103

Velkommen til YouSee Forum :)

Når det handler om manglende rettigheder, så er det umiddelbart noget, vi skal have forbi vores support. Hvordan de fanges, kan du se her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)