YouSee Musik - (unknown album) medfører at man ikke kan tilføje til kø eller playliste | YouSee Community
Svar

YouSee Musik - (unknown album) medfører at man ikke kan tilføje til kø eller playliste

Jeg ledte forgæves efter “disc 2” af Foo Fighters In Your Honor album, jeg kunne finde sangene enkeltvis hvis jeg gik ind under artisten https://musik.yousee.dk/kunstner/3279/foo-fighters/sange. Albummet for alle sangene var “(unknown album)” og jeg kan ikke hverken lave en playliste eller tilføje sangene til køen - jeg kan dog afspille dem en af gangen.

Jeg er sikker på det er en teknisk fejl i løsningen (sandsynligvis NULL i album eller noget i den stil), men kan ikke finde ud af at oprette en fejlrapport på YouSee Musik, så håber der er en tekniker der læser med i forum.

icon

Bedste svar af Slangefar 20 november 2019, 13:52

Du kan skrive til YouSee på Facebook. 

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvis der er fejl i en tjeneste så skal det meldes til You See så der kan blive set på det, det er ikke noget der kan rettes her fra brugerforummet.

Når jeg bruger Linket, kan der ses at der er enkelte numre hvor der står ukendt album. Når jeg er på Appen er der nogle albums der kun har et nummer.

Omdømme 7
Badge +7

Du kan skrive til YouSee på Facebook. 

Besvar