Yousee musik tjeneste mangler i Sonos | YouSee Community
Svar

Yousee musik tjeneste mangler i Sonos

Kan se dette problem har eksisteret et stykke tid og har prøvet alle foreslåede løsninger, men det virker stadig ikke.
Helt enkelt mangler Yousee musik tjenesten når man forsøger at tilføje den fra Sonos App.
Det har virket indtil jeg skiftede til ny Sonos Amp.

Kan I ikke få løst det her? Det er for mit vedkommende en af de få ting der gør jeg holder fast i mit Yousee bredbånd, fremfor at skifte til fx Hyper.
icon

Bedste svar af thomas0304 27 juli 2019, 18:27

Det er ikke et spørgsmål om at signe ind - tjenesten findes ikke på den list man skal vælge fra.....
Man logger jo ikke ind nogen steder når man vælger "Add music service".
Der er alt muligt andet, Tidal, Spotify, Youtube mv. Vælger man en af disse tjenester virker det fint hvis man logger ind med det korrekte login.

I mellemtiden har jeg løst det - og det er ganske enkelt: det var fordi jeg stod registreret som boende i USA og ikke i DK i min Sonos profil. Det har det dog gjort siden 2009, men det må i mellemtiden pludselig have fået en betydning for hvilke services man kan tilføje.
Efter jeg rettede min profil til Danmark, så kom Yousee Music servicen frem på listen og nu virker det hele igen.
Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det kan stadig bruges på den platform, det kan drille lidt, men en løsning kan læses her. https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/yousee-musik-forsvundet-fra-sonos-104082
Det er ikke et spørgsmål om at signe ind - tjenesten findes ikke på den list man skal vælge fra.....
Man logger jo ikke ind nogen steder når man vælger "Add music service".
Der er alt muligt andet, Tidal, Spotify, Youtube mv. Vælger man en af disse tjenester virker det fint hvis man logger ind med det korrekte login.

I mellemtiden har jeg løst det - og det er ganske enkelt: det var fordi jeg stod registreret som boende i USA og ikke i DK i min Sonos profil. Det har det dog gjort siden 2009, men det må i mellemtiden pludselig have fået en betydning for hvilke services man kan tilføje.
Efter jeg rettede min profil til Danmark, så kom Yousee Music servicen frem på listen og nu virker det hele igen.

Besvar