Yousee musik til chromecast | YouSee Community

Yousee musik til chromecast

Vis første besked

86 Kommentarer

Har præcist samme problem
Problemet er der også her. Det opstod for en to tre opdateringer siden.

Chromecastfunktionaliteten er helt væk.

LG G3 Marshmallow
Omdømme 1
Vil lige høre om andre har samme problem.
Under indstillinger i Yousee appen kan man sætte den til at gemme downloads på SD kort. Det har fungeret fint. Men pludselig er det forsvundet. Min galaxy s5 er i fuld gang med at downloade min musik på det interne lager, selv om den oprindelig var sat til SD kortet. Da jeg ikke kan vælge SD kort mere, bliver jeg nødt til at undvære download, da jeg ikke har plads på de interne lager.
Er der en fejl eller er der noget jeg ikke har forstået?
Jørgen Erik Jørgensen
Omdømme 6
Badge +4
Hej alle,

Blot til information:

Jeg sendte i sidste uge jeres feedback/fejlmeldinger videre til vores ansvarlige, så vi kan se nærmere på problemerne.

Vh

Nikolaj

Omdømme 1
Tak for det, Nikolaj.

Jeg må stadig sige at jeg er ekstremt overrasket over 1) hvor længe YouSee er om at leverer en løsning der fungerer (Chromecast understøttelse blev meldt ud i denne tråd 15.12.15 og meldt klar i løbet af Q1) og 2) den tid det tager før YouSee melder ud om at der gøres noget, hvilket endnu ikke er sket. Med YouSee's størrelse in mente er det simpelhen utroligt ringe! Vi er ikke (mis)brugere men rent faktisk KUNDER, der betaler en - syntes jeg - ganske høj pris for YouSee's ydelser. Er det fordi man skal skrive på facebook for at der reageres højt nok oppe i systemet??

Kan i øvrigt sige at jeres apple app, som jeg har rapporteret virkede tidligere,/ nu ikke virker på min datters iPad. Ikonet til Chromecast er væk!?

Hej

Det der skal til er, at kunderne i hobetal forlader Yousee. Problemet i nordsjælland er, at Yousee har monopol på at at levere bredbåndstv. Politiikerne taler, taler og taler om den frie konkurrence men hvor bliver den af. Surt at Yousee er ligeglade med deres kunder.

Der er nok af bugs. Nogle gange er ikonet der, andre gange ikke. Nogle gange kan den ikke finde CA. Nogle gange bliver kun de første 30 sekunder af numrene spillet.

Dette forum virker iøvrigt ikke med Chrome i øjeblikket. Når jeg vil lave et indlæg, bliver jeg smidt ind på Mit Yousee.

Omdømme 7
Badge +7
Jeg bruger Chrome (under Linux) og har ikke oplevet nogle problemer.

Nu virker den også igen her. Mærkeligt.

Omdømme 1
Jeg kan ikke få chromecast til at virke med min galaxy s7. På min s3 virker den. Har installeret Google cast på min s7 stadig uden det virker. Hvad kan jeg gøre?
Kan det passe Yousee musik app stadig ikke understøttes Chromecast Audio? Jeg kan ikke se mine enheder når jeg trykker på Cast ikonet.

Besvar