Yousee musik til chromecast

Vis første besked

86 Kommentarer

Hej Kasper

Det lyder godt nu når 1 kvartal 2016 går på hæl :-)

Jacail

Omdømme 1
APRILSNAR?
Omdømme 6
Badge +2

Hej alle,

Blot til information: Vi er lige nu i gang med at køre de sidste tests af opdateringen, inden vi lancerer den. Jeg ved, at vi skrev at den ville udkomme i slutningen af Q1, men vi mangler altså lige det sidste inden vi sætter den på fri fod - beklager ventetiden.

Vh

Nikolaj

Hej

Føler mig mega dum, kan ikke finde "opret tråd"

Så beklager.

Kan du fortælle om i har problemer ang. stream fra yousee via chromecast?

Mit stream skifter meget i kvalitet, især når jeg fx ser fodbold. Det meste af kampen er i grynet kvalitet :/

Mvh

Claus

Omdømme 6
Badge +3
Clauern89 skrev:
Hej

Føler mig mega dum, kan ikke finde "opret tråd"

Så beklager.

... 
Claus

Velkommen i YouSee Forum. Når du skal oprette en ny tråd, skal du klikke på det hovedemne i "Debatten", som den nye tråd skal være i, fx TV, Bredbånd osv.  Øverst til venstre kan du så klikke på "Skriv indlæg".

Det lyder fantastisk, at chromecast løsningen er på trapperne. Glæder mig :-)

Ny opdatering men ingen chromecast understøttelse?
Hej 

Er der noget nyt mht hvornår Yousee Music kommer til at understøtte Chromecast Audio på Apple iOS og Android ?

Hej

kan det passe at det ikke virker i nu?

Har fået en betaversion tilsendt, men kan ikke logge ind på hverken android eller Ios, har haft fat på TDC/Yousee flere gange, men lige lidt har det hjulpet, kan ikke logge ind

Hvad er status?

Omdømme 1
Noget nyt ang chromecast?
Omdømme 6
Badge +3
Bjur skrev:
Noget nyt ang chromecast?
Der er netop 16. maj kommet en ny version af YouSee Musik-app til iOS-og Android-udstyr.
Det er mulighed for at streame til Cromecast Audio, og nye funktionaliteter er kommet til. Lydkvaliteten får et kraftigt løft ved at bit-raten næsten fordobles.
YouSee anfører dette:
Teknisk har det ikke været muligt at lancere den nye musik app som en opdatering til den nuværende. Derfor vil brugere af YouSee Musik app’en hen over maj og juni modtage en besked i den nuværende app, som guider dem til at hente og komme i gang med den nye app. Når de downloader den nye app eller logger ind på sitet, vil de se alle deres playlister samt alle de kunstnere, albums eller sange, de har favorit-markeret og følger
Afinststallerede den gamle app, og installerede den nye, og loggede ind. Indstillede kvaliteten til HIFI, og voila, hul igennem. Fin fin lydkvalitet. Godt job Yousee.

En næsten fordobling af bitraten. Vil Yousee oplyse hvad den reelt er i HIFI indstillingen?

Så vidt jeg kan regne ud, så er vi er ved at være oppe i noget der ligner Redbook/CD kvalitet, hvis vi medregner at Dolby Pulse forbedrer lyden til ca den dobbelte bitrate eller bedre.

Det lyder under alle omstændigheder ganske godt.

Omdømme 1
Men dvs det stadig kun virker med chromecast audio kun
Omdømme 6
Badge +2
Hej alle,

Som flere er begyndt at bemærke, så har vi netop lanceret en helt ny YouSee Musik-app, som bl.a. understøtter Chromecast Audio.

Jeg har oprettet en tråd i nyhedssektionen om det: Ny YouSee Musik-app

Vh

Nikolaj

Hejsa

Jeg brugte lige en halv time på en ny installation og opsætning af Chromecast Audio - det virker bare TAK!

Hilsen Per H

Så i vil altså stå tilbage for spotify som understøtter chromecast?
Omdømme 1
Er jeg den eneste der oplever ofte ikke at kunne anvende Google Cast Audio?? Nogen gange har jeg ikon'et til at sende lyden til min højtaler, andre gange er den der bare ikke (selv om højtaleren spiller med Google Music)??

Hej Kaja69

Nej du er ikke den eneste der oplever dette, og det er s.... irriterende. Jeg har spurgt en ved Yousee, og fået følgende svar:

"Nogle gange er det plug and play, men så kan forbindelsen også virke lidt mere shaky". Men når den er tilgængelig på nette, så burde app ikke forsvinde, du har helt ret:)

Omdømme 5
Badge +5
Husky1 skrev:
Så i vil altså stå tilbage for spotify som understøtter chromecast?
YouSee Musik undersøtter Chromecast?

Omdømme 1
Yousee er Danmarks største "det ene og det andet" og bør vel kunne forventes at kunne levere en stabil app!? Oprindelig var udmeldingen vis at Google Cast understøttelsen var på plads i april. Nu er det Juli og meget frustrerende at det ikke fungerer / nogen gange slet ikke er tilgængeligt.

Kunne jer fra Yousee der læser med her ikke være søde at melde tilbage hvornår os kunder kan forvente at produktet fungerer?

Jeg oplever også det nævnte problem. Også at afspilningen pludselig stopper, og skal genstartes. Stabilt er det bestemt ikke. Og det på to forskellige telefoner.

Omdømme 1
Jeg kører Android og har lige fået en Yousee Musik update her til morgen, men Chromcast ikonet er stadig ikke tilgængeligt. Alle i familen kører Android, men min datter har iPad fra skolen, og jeg har lige testet det her, og det virker, så der er altså ikke styr på Android versionen. Hvornår er det rette, Yousee??

Besvar