Yousee musik til chromecast

Vis første besked

86 Kommentarer

Omdømme 1
Meget enig! Casting af lyd fungerer - men det er langt fra optimalt. Indbygget cast understøttelse - som Yousee har på tv app'en - er det der skal til.

Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Det er med stor glæde at kunne fortælle,  at vi nu er på vej med Chromecast Audio understøttelse!:D

Det er på baggrund af jeres forespørgsler og feedback omkring denne løsning, at vi nu arbejder med en opdatering til vores musik app, der gør det muligt at streame musik via Chromecast Audio.

Vi forventer at  være klar med løsningen i løbet af første kvartal næste år.

Vi er glade for jeres feedback og input, som vi takker for, og vi glæder os til at kunne tilbyde jer vores musiktjeneste over Chromecast Audio :D

Omdømme 1
Hvor er det godt at høre!!!

Jeps, det bliver dejligt:)

Så hjalp det alligevel, at øffe lidt

Omdømme 1
Hej Yousee

Det var en dejlig nyhed. 1000 tak

Dejligt, dejligt og Google har også godt nyt ang. multirum

http://www.recordere.dk/2015/12/test-af-chromecast-audio-multirum/

God Jul fra HP

Dejligt. Så mangler vi bare at app'en kan gemme musikken på sd kortet
Hej Wuffer

Ja, vi mangler også at kunne lukke App helt ned, således at den ikke bruger hukommelse hele tiden, Altså en rigtig Exit-knap

Omdømme 3
Godt at systemet ikke er helt lukket og altså lukker op for andre muligheder for streaming. Så kunne det været super hvis Yousee Musik også blev tilgængelig på Bluesound  som mange med TDC/Yousee musik også bruger. 

Kom igang Yousee!! Det kan kun gå for langsomt.
Og hvad med brugere af B&O trådløs system? Jeg vil gerne bare kunne vælge fra en liste af tilgængelige lyskilder via netværket.
Jeg har også investeret i LG's Music flow system, det fungerer helt suverænt til det halve af Sonos prisen. Ser virkelig frem til jeg kan bruge Yousee dertil også (hvis det kommer til at virke)

Idag er det 99% Tunein jeg bruger til streaming af radio, Spotify er fuldt integreret sammen med Deezer og Google music.

Krydser alt der kan krydses for jeg kan få det på mit system!

Venter i spænding på opdateringen til app'en så vi kan caste fra yousee musik. Den er savnet!!!
Omdømme 1
Ja det bliver super fedt at få den feature! YouSee, noget om hvornår opdateringen kommer?

Omdømme 7
Badge +7
kaja69 skrev:

Ja det bliver super fedt at få den feature! YouSee, noget om hvornår opdateringen kommer?

Hejsa 

Vi kan desværre ikke være mere konkrete end tidligere nævnt,  altså første kvartal :D

Tak for interessen! :D

Omdømme 1
Badge
Jeg kan set Google's musiktjeneste Google Play kan caste deres musik til Sonos udstyr direkte fra deres app. Betyder det så også at når Yousee Musik får Chromecast/Google cast support at vi kan caste til Sonos? Hvis ikke så er det meget ønskværdigt!

I så fald ville mit Sonos anlæg pludselig være uafhængigt af Sonos egen app. Det ville være skønt at kunne caste til Sonos direkte fra jeres app.

Hvis det ikke allerede er med I jeres udviklingsplaner, så burde I måske undersøge muligheden. Jeg kan forstå at Google arbejder med åbne standarder, så det nødvendige kode er måske allerede til stede open source.

Har vi en dato for, hvornår opdateringen frigives?
Den var lovet i første kvartal, så det må jo blive i denne måned
Tja, det er ikke det eneste, at Yousee er langsom med. Service er ikke et begreb der findes, i sept. 2015 kørete min internetforbindelse med 10Mb, selvom jeg betaler for 100Mb, skulle være færdig 1. feb. 2016, men er ikke klarmeldt endnu

Hej Alle

Jeg mener at vide at en Kevin fra udvikler teamet lovede at Crome Cast Audio ville blive klar her i første kvartal til Yousee Music

Michael Fuglsang 

Øhh vi er nu i 2 kvartal 

Mvh 

Michael

Aaarh, marts hører nu til årets første kvartal
Dejligt, at første kvartal af næste år næsten er gået :-)
Nærmer vi os mon release?
Praler stadig af største underholdningsunivers, må da snart leve op til det, ellers det falsk reklame, og må være en sag for forbrugerombudsmanden

Omdømme 1
Q1 er jo ikke slut endnu. Kasper skrev 18.1 at de leverer inden Q1, så jeg er da sikker på at det komme til at holde idet der ikke skrives andet.

Besvar