YouSee Musik - skal familien deles om adgangen?

Vi er en familie som har samlet tre mobilabonnementer, to bredbåndsabonnementer og et Hometrioabonnement hos YouSee (tidligere TDC). Vi kunne godt tænke os, at vi havde hver vores adgang til YouSee Musik (TDC Play), men det ser ikke ud til, at det kan lade dig gøre. Er det korrekt opfattet? Vh. Kim T.

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Hvis alle er under samme kundenummer, så er det = at der kun er et log In. = en bruger af gangen.

Kan man tilkøbe sig separat adgang?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det skulle så vidt vides ikke være muligt.

Jeg kommer fra TDC, hvor man via mit.tdc.dk kunne opsætte familieadgang, dvs eks kone og børn kunne få et eget login under abonnementet. Den mulighed er fjernet nu, så nu kan man kun redigere/slette, ikke oprette nyt.

Jeg aner ikke hvilken logik TDC bruger når de træffer beslutninger omkring funktionalitet. Nødvendigheden af flere logins under abonnementet er ret logisk den, at man kan have sine egne playlister, hvilket giver mening når der er flere i husstanden og abonnementet til Play kommer fra bredbånd. Men nej, ikke hos TDC, hvor man kunne få den tanke at det skal være besværligt for kunden at bruge tjenesten, så hellere fjerne eller endda mangle basal funktionalitet end videreudvikle og øge værdien for kunderne. 

"Hvorfor skifter han så ikke leverandør?", kunne man tænke. Fordi det er et firmaabonnement, uden mulighed for at vælge andet. Jeg forstår godt at TDC har problemer, for mindsettet er helt galt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)