Yousee Musik - Sangene holder i kø, men bliver ikke spillet

• Deltager
  • 2 kommentarer
Vi har et problem med vores Yousee Musik, som jeg håber, der er en eller anden, som kan hjælpe med?

Yousee Musik virker helt fint på telefon app og ipad, men når jeg prøver på computeren, sætter den bare sangene i kø, uden nogensinde at spille dem. Lyden er skruet op og der er tændt for sangen, det virker bare ikke.. er der en der kender løsningen på dette problem??????

6 Kommentarer

Det har jeg også oplevet flere gange.
Nogle gang hjælper det at bruge en anden browser.
Det har jeg prøvet, desværre hjælper det ikke. Jeg har også slettet historik og nulstillet, intet har virket.
Samme her... ingen browsere virker. Når man forsøger at afspille et nummer, skifter Play-symbolet forneden til et Pause-symbol (ligesom når det virker), men sekunderne tæller ikke, og der er ingen lyd. Intet jeg har kunne finde på, har kunne få det til at fungere. Re-installeret Flash, genstarte PC, intet virker. Alt virker fint på iPhone og iPad.
Jeg har kontaktet Yousee og det går meget langsomt for dem at finde problemet. Det kunne være, det ville gå lidt hurtigere, hvis de vidste, der er andre med samme problem.
Jeg har oplevet det nogle enkelte gange, men så hjælper det at genstarte browseren. Jeg bruger Google Chrome Version 61.0.3163.100 (Official Build) (64-bit) på Windows 10. En lille vigtig detalje er at tillade Flash, som vist herunder:

er så træt af det her lort...

Yousee Musik har aldrig virket som det skulle, endten kan man ikke finde det man leder efter eller også er interfacet så rodet at man ikke kan finde rundt. Og de sidste 6 måneder har der været problemer med at sangene ikke spiller automatisk når de står i kø..

hvad fanden laver i derinde hos Yousee ??

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)