YouSee musik playliste væk | YouSee Community
Spørgsmål

YouSee musik playliste væk

Har lige fået nyt telefon hvor jeg installere yousee musik , kan naturligvis ikke huske password så det resettes. Problemet er nu at alle mine playlister er væk, jeg kan stadig se dem på den gamle telefon da den jo ikke har opdateret grundet intet simkort. Gemmer den virkelig mine playlister på mobilen og ikke online tilknyttet kontoen og i så fald hvilke file ligger den i
Daniel

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis det er musik som er Downloaded, så ligger det på enheden, og vil derfor ikke ligge på den nye. Hvis det er Online, så vil enhederne synkronisere når der logges ind med samme bruger og Password. Bruger selv kun Online, så der er det samme både på Mobil og Tablet, uden at skulle Downloade på enhederne og sparer lagerplads.
Enhederne vil synkronisere uanset om den ene eller den anden er på 4G eller Wi-Fi.
Som skrevet er det mine playlister der er væk og ikke downloaded musik.
Omdømme 7
Badge +7
Playlister kan også laves på Downloaded Musik. Det havde jeg på min gamle telefon.
Problemet har intet med downloaded musik at gøre, men at min playliste er væk efter ny installering af appen på ny telefon og reset af password
Omdømme 7
Badge +7
Det kan være at grunden er at det ikke er samme adgang der bruges.
Der bruges samme konto men naturligvis et andet password, det vil da være total amatør agtigt hvis man ikke kunne skifte password uden at slette sine playlister
Omdømme 7
Badge +7
Har du haft begge enheder på en forbindelse så de kan synkronisere.
Synkronisere med hvad.... Du siger jo selv playlister er gemt på kontoen dvs da jeg slukker min gamle telefon har jeg en velfungerende playliste tilknyttet min konto. Flytter simkort og installere yousee musik på den nye og resetter password men stadig samme konto og nu er der ingen playliste.

Besvar