Svar

Yousee Musik på Sonos er væk

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg vil gerne tilføje Yousee musik på mit Sonos. Under tilføj musiktjenester på Sonos kan jeg ikke finde Yousee Musik. på jeres hjemmeside skrive i at man godt kan få yousee musik på Sonos. Telmore musik er der heller ikke. Er der en der kan hjælpe?
icon

Bedste svar af ntreldal 25 november 2016, 19:23

Så fandt jeg ud af det... Man skal ind på da.sonos.dk, logge ind med den mail man brugte ved registrering af sit Sonos produkt og under profil sikre at der ved adresse står Denmark. Min stod til USA...
Måske ikke helt logisk at Sonos baserer udvælg af tjenester på baggrund af det!!

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej hvetbo

Mit umiddelbare bedste bud er, at din Sonos app ikke er opdateret. Jeg har lige testet det herfra, og jeg kan finde YouSee Musik og for den sags skyld også TELMOREs.

Derfor vil jeg anbefale dig at prøve med en afinstallation af app'en og så prøve igen. Du kan evt. finde hjælp her: https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/funktioner-og-brug/saadan-afspiller-du-yousee-musik-med-dine-sonos-hoejtalere

Hvis det fortsætter, vil det nok være en god idé at hive fat i Sonos.
Omdømme 4
Badge +6
Har du fundet ud af det?

I så fald må du meget gerne dele løsningen i tråden med os her. :)
Jeg har Sonos på sagen og jeg vil selvfølgelig gerne dele resultatet. Jeg har prøvet og afinstallere Sonos uden det ønsket resultat
Jeg har samme problem. Mest underlige er at da jeg fjerne TDC Play som tjeneste i Sonos så forsvandt den helt og fremgår nu heller ikke af listen.

Er der noget med landeindstillinger i Sonos? Jeg kan ikke finde noget. Jeg er i DK men har tidligere boet i USA.
Så fandt jeg ud af det... Man skal ind på da.sonos.dk, logge ind med den mail man brugte ved registrering af sit Sonos produkt og under profil sikre at der ved adresse står Denmark. Min stod til USA...
Måske ikke helt logisk at Sonos baserer udvælg af tjenester på baggrund af det!!
Omdømme 7
Badge +6
Den hedder ikke TDC, det er jo You See nu, så You See Musik.
Jeg er åbenbart blevet amerikaner efter SONOS. Den skulle laves om til Danmark. I skal have tak for hjælpen
Omdømme 2
Radiomanden skrev:

Den hedder ikke TDC, det er jo You See nu, så You See Musik.

Det hedder ikke You See, men YouSee :P
Omdømme 5
Badge +5
hvetbo skrev:

Jeg er åbenbart blevet amerikaner efter SONOS. Den skulle laves om til Danmark. I skal have tak for hjælpen

Hej hvetbo

Tak for at dele løsningen med os :)

Jeg har lige markeret det som værende løsningen/svar så det er nemt at gennemskue for andre brugere, der kommer ind i tråden med samme problemstilling.

Rigtig god dag :)

Vh.
Hvordan ser det ud med yousee nu? Hva jeg læser rundt omkring falder det ud ofte og vil ikke ofre ca.5000 kr på sonos hvis det gør det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)