Svar

Yousee musik på 5 enheder? ?

Hej!

Jeg er blevet oplyst at det skulle være muligt at streame fra 5 enheder samtidigt, da man ikke længere kan bruge sit familie login fra TDC.
Hvordan kan det så være at jeg får meddelelsen "dit login bliver brugt på flere enheder..." og stopper afspilningen efter første nummer???
icon

Bedste svar af Slangefar 8 oktober 2016, 10:52

En enhed per bruger i følge: https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/funktioner-og-brug/oftest-stillede-spoergsmaal-til-musik

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis der kun er et kundenummer, så er der også kun et log in, og derved kan der kun være en bruger af gangen.
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
En enhed per bruger i følge: https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/funktioner-og-brug/oftest-stillede-spoergsmaal-til-musik
Hmm... Tja det fremgår der godt nok på Yousee kundeservices siderne NU..
MEN som tidligere TDC Play bruger med familielogin blev jeg i første omgang gjort opmærksom på at familielogin ville blive overført. Det kunne så af tekniske årsager ikke lade sig gøre, men til gengæld blev jeg oplyst at Yousee login kunne anvendes til 5 samtidige enheder på bl.a. Yousee Musik??
Det er så heller ikke længere tilfældet?
Hvad så nu? For mig at se at er jeg blevet NOGET ringere stillet efter overgangen?? Og alt hvad er lovet, kan nu ikke lade sig gøre?
ØV! :@
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det har mig bekendt aldrig været muligt når der kun haves et log in, at have flere samtidige brugere, og der er kun et Log In når det er på samme kundenummer.
Vi er også tidligere TDC kunde og nu Yousee kunde:-( Da vi var hos TDC kunne vi også godt høre musik flere på samme tid, dette kan vi desværre ikke mere. Har også lige talt med Yousee der siger at vi skal tilkøbe flere abonnementer, hvilke jo er en kæmpe forringelse af vores abonnement. Jeg er ikke på noget tidspunkt blevet gjort opmærksom på at vi ville miste denne mulighed for at høre musik samtidig:@ Jeg syntes også det er mærkeligt at vi godt kan se TV/film flere på samme tid men ikke høre musik:?
Hos TDC var det muligt at streame musik på 3 enheder samtidigt...ærgerligt at YouSee forringer dette, sjovt nok er det jo aldrig noget de fortæller om i fine vendinger.
Det er stadigt muligt at køre forskellige musik streams på forskellige enheder...Sonos er svaret.
Er også tidligere TDC kunde med mulighed for at streame på 5 enheder. Nu Yousee og har lige talt med kundeservice, som ikke engang kan finde rundt på deres egen hjemmeside. Bliver kastet rundt fra en til en anden. Seriøst ringe!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)