Svar

Yousee musik på 5 enheder? ?


Omdømme 2
Badge
Hej!

Jeg er blevet oplyst at det skulle være muligt at streame fra 5 enheder samtidigt, da man ikke længere kan bruge sit familie login fra TDC.
Hvordan kan det så være at jeg får meddelelsen "dit login bliver brugt på flere enheder..." og stopper afspilningen efter første nummer???
icon

Bedste svar af Slangefar 8 October 2016, 10:52

Se original

19 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Hvis der kun er et kundenummer, så er der også kun et log in, og derved kan der kun være en bruger af gangen.
Omdømme 7
Badge +9
En enhed per bruger i følge: https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/funktioner-og-brug/oftest-stillede-spoergsmaal-til-musik
Omdømme 2
Badge
Hmm... Tja det fremgår der godt nok på Yousee kundeservices siderne NU..
MEN som tidligere TDC Play bruger med familielogin blev jeg i første omgang gjort opmærksom på at familielogin ville blive overført. Det kunne så af tekniske årsager ikke lade sig gøre, men til gengæld blev jeg oplyst at Yousee login kunne anvendes til 5 samtidige enheder på bl.a. Yousee Musik??
Det er så heller ikke længere tilfældet?
Hvad så nu? For mig at se at er jeg blevet NOGET ringere stillet efter overgangen?? Og alt hvad er lovet, kan nu ikke lade sig gøre?
ØV! 😠
Omdømme 7
Badge +9
Det har mig bekendt aldrig været muligt når der kun haves et log in, at have flere samtidige brugere, og der er kun et Log In når det er på samme kundenummer.
Vi er også tidligere TDC kunde og nu Yousee kunde:-( Da vi var hos TDC kunne vi også godt høre musik flere på samme tid, dette kan vi desværre ikke mere. Har også lige talt med Yousee der siger at vi skal tilkøbe flere abonnementer, hvilke jo er en kæmpe forringelse af vores abonnement. Jeg er ikke på noget tidspunkt blevet gjort opmærksom på at vi ville miste denne mulighed for at høre musik samtidig:@ Jeg syntes også det er mærkeligt at vi godt kan se TV/film flere på samme tid men ikke høre musik:?
Hos TDC var det muligt at streame musik på 3 enheder samtidigt...ærgerligt at YouSee forringer dette, sjovt nok er det jo aldrig noget de fortæller om i fine vendinger.
Det er stadigt muligt at køre forskellige musik streams på forskellige enheder...Sonos er svaret.
Er også tidligere TDC kunde med mulighed for at streame på 5 enheder. Nu Yousee og har lige talt med kundeservice, som ikke engang kan finde rundt på deres egen hjemmeside. Bliver kastet rundt fra en til en anden. Seriøst ringe!
hvis jeg trykker OK, til "dit login bliver brugt på flere enheder..." så spiller den bare videre, og der kan sagtens høres musik på flere enheder......bare kun et nummer af gangen, så skal du trykke OK igen 😉
Samme issue... eneste løsning er at downloade musikken og så gå offline! Seriøst irriterende!!!
Superirriterende at have mistet familielogin. Jeg mindes ikke at være blevet informeret om at det ville forsvinde, og opdagede det en dag jeg havde brug for at oprette en ny bruger.
Info har muligvis været begravet i nogle vilkårsændringer, men er i hvert fald ikke meddelt direkte.
Omdømme 7
Badge +9
Det var noget TDC havde, det har aldrig været på You See.
Radiomanden: jeg har haft yousee alle årene, og jeg har haft mulighed for at bruge flere enheder på samme tid. Det er først nyligt blevet mig bekendt, det ikke er tilfældet længere. Så jeg er også ret skuffet over den ændring, da jeg har været glad for muligheden for at spille børne musik på en enhed samt høre andet musik på en anden enhed - vel at mærke samtidigt uden problemer.
Jeg er ked af ikke at have fulgt med i denne diskussion, for jeg er plaget af samme problem, og det er super irriterende(!) at se Radiomanden afvise at det nogensinde har kunnet lade sig gøre, når han tydeligvis ikke aner hvad han taler om!
Brugerbetingelserne på området har iøvrigt ændret sig løbende på yousees hjemmeside, i takt med at mulighederne har ændret sig. Det har JEG nemlig fulgt med i.
Omdømme 7
Badge +9
Hvis det er på samme kundenummer, så er der et Log In, og det er = en bruger af gangen. Spørg selv på FB hvis der er tvivl om det.
Omdømme 3
Sådan er det i dag: Du kan kun benytte YouSee Musik på en enhed per bruger. Du kan dog altid overtage kontrollen med denne bruger fra en anden enhed og fortsætte derfra, så du ikke bliver låst ude på din ønskede afspilningsenhed.

Sådan var det engang (taget fra waybackmachine 10. aug. 2015)
"Se også vores brugervejledninger til YouSee Play Musik
Skal jeg være koblet til YouSee Bredbånd for at bruge YouSee Play Musik?
Nej, du kan få adgang til YouSee Play Musik fra alle internetforbindelser. Du har dog kun adgang til YouSee Play Musik på én enhed af gangen, når du ikke er koblet til YouSee Bredbånd. Så længe du er tilkoblet YouSee Bredbånd kan et ubegrænset antal enheder benytte YouSee Play Musik på samme tid"

Så sagen afgjort, når du var på andet bredbånd så kun en enhed ad gangen og når på eget bredbånd ubegrænset antal enheder
Omdømme 1
Jeg prøver at finde rundt i det, men hos os er det samme problematik. Jeg kan kun afspille på en enhed ad gangen. Er der ingen måde at omgås dette.
Omdømme 7
Badge +9
Er det på samme kundenummer, så er der en bruger af gangen, da der kun er er Log In.
Jaja whatever. Så hvad gør vi nu?
Jeg har tv/internetabb. og jeg har mobilabb. med mit nr. som hovednummer (kundenummer?) og to tlf.nr. som "undernummer". Forstås?
Har vi så stadig kun eet login til Play?

Jeg har tidligere kunne have min kone og datter på YOUSEE Musik. Hver med deres eget login og det på samme abonnement (konto). Der har altid virket

 En slags familiedeling. 

Det virker så pludselig ikke mere.

Jeg er simpelthen så tæt på at sige farvel da deres Mail også er blevet noget af det ringeste jeg længe har set.

 

Er der overhovedet mulighed for at konen og datteren kan få mulighed for at logge ind på deres egen enhed (mobil) og høre deres musik... Håbe deres playlister osv??

Spotify være de come :)

Besvar