Spørgsmål

yousee musik og salgsmetoder

jeg ved ikke hvordan jeg skal få fat i nogen - jeg nægter at ringe og hænge i et rør i en halv time - men jeg synes, at jeg er blevet mega bondefanget da jeg fik mit abonnement. Besparelse af spotify blev indregnet fordi yousee musik var lige så godt. OG når jeg ser tv-reklamerne så proklameres det at der er "al den musik du kan lide" ... NOT og det er der slet ikke fra det udkommer og heller ikke på originalsprog og det er ikke alt der kan downloades og det er ikke tilgængeligt uanset hvilket land du er i - ikke en gang EU lande.

SÅ hvor meget rabat kan man få hvis man vælger yousee musik fra???

mvh/Susanne

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Musik kan fint bruges i udlandet, både On og Off Line, det er gjort en del gange gennem årene. Film og TV app'en kan derimod ikke. Har dog være ude for at den kunne, men det er ikke noget den ellers skal.
Det er så åbenbart ikke alt man kan høre og downloade - jeg har lige været inde og søge på det samme som sidst og der er f.eks. også albums hvor enkelte sange er blokeret "ingen rettigheder til afspilning"
Omdømme 7
Badge +6
Korrekt, der er numre der ikke er rettigheder til, uanset om det er her eller i udlandet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)