YouSee Musik og Google Assistant / Home | YouSee Community
Svar

YouSee Musik og Google Assistant / Home

Omdømme 3
  • Udforsker
  • 31 kommentarer
Hej! Kunne i ikke arbejde på at understøtte Google Assistant / Google Home? Har pt. Spotify, men kunne spare det abonnement væk, hvis i understøttede Google Assistant.

Bruger det pt. til at afspille musik hjemme og i bilen (Android Auto), uden at røre anlægget.
icon

Bedste svar af Radiomanden 4 september 2019, 10:04

Status er i følge You See at det kommer, ingen dato på det, men at der sigtes på at det bliver inden udgangen af året.

Nedenstående tekst er fra et svar på FB.

Tak for dit spørgsmål.

Vi sigter og håber på, at vi kan have en understøttelse klar inden udgangen af 2019, men en mere præcis dato omkring YouSee Musik til Google Home, kan jeg desværre ikke give dig, som det er lige nu.

Du må have en dejlig aften.

Jeppe
Se original

35 Kommentarer

Badge
Dette er nu blevet så meget mere aktuelt efter at Sonos har lanceret mulighed for at tilknytte Google Assistant og derved kunne bruge stemmestyring på dansk sammen med Sonos højttalere, men det bliver sammen med Spotify eller en anden musiktjeneste, da Yousee Musik endnu ikke kan knyttes til Google Assistant / Home.
Men ellers virker Yousee Musik fint på Sonos, desværre bare uden stemmestyring endnu.
Omdømme 7
Badge +7
Hej

Jeg har rykket bedste svar til Radiomandens svar, da han her giver den seneste status på Google Assistant og YouSee Musik integrationen 🙂 Så er det nemmere at finde svaret, når man kommer ind i denne tråd.
Omdømme 7
Badge +7
Ja , der kan gives mange oplysninger/svar videre her på forummet derfra.
Status er i følge You See at det kommer, ingen dato på det, men at der sigtes på at det bliver inden udgangen af året.

Tak for dit spørgsmål.

Vi sigter og håber på, at vi kan have en understøttelse klar inden udgangen af 2019, men en mere præcis dato omkring YouSee Musik til Google Home, kan jeg desværre ikke give dig, som det er lige nu.

Jeppe

Tak for svaret! Må følge deres facebook fremadrettet.
Omdømme 7
Badge +7

Tak for dit spørgsmål.

Jeppe
Så er der under en måned til 3. kvartal rinder ud. Hvad er status?
Omdømme 2
Badge
Hejsa @YouSee

Noget nyt på denne front? Nu er vi jo mere eller mindre halvvejs i 3. kvartal, så et eller andet nyt må nogen da vide??
@YouSee, kan vi få seneste nyt?
Omdømme 1
Ville være så fedt at både YouSee musik appen og Yousee TV og film appen kunne bruges med google assistant 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Hej risbyholmvej30 og Bergvold

Som nævnt, så afventer vi Google i forhold til at kunne komme videre med projektet. Jeg kan dog sagtens forstå, at ventetiden virker lang 😞
Overvejer at droppe Yousee helt hvis det er så svært for jer at følge med udviklingen...
Øv hvor er det trist, man ligger ret mange penge hos jer for at få en god service...
Øv mangler det virkelig meget i hverdagen. Forstår ikke hvorfor det skal tage så lang tid at implementere, der er jo massere af musiktjenester der er integreret allerede
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Lige en update på Google Home integration med YouSee Musik.

Vi afventer lige nu Google i forhold til det videre forløb, hvilket desværre betyder, at vi må rykke vores forventede tidshorisont i forhold til at være klar med løsningen.

Vi sigter lige nu efter 3. kvartal.
Keep up the good work! Jeg dropper google play music når i understøtter Google home ))
Omdømme 7
Badge +7
Der kan kun formidles hvad der forlyder på samme spøtgsmål på deres FB side.
Omkring et par måneder forlyder det. Er det noget insider news eller tager du udgangspunkt i det de siger ?
Omdømme 7
Badge +7
Omkring et par måneder forlyder det.
Hej er i snart færdig ???
Hey google ; what is Yousee? ..its a disease.. 😃
Hold da op ... Kun over et år efter det er lanceret!!!,, I er godt nok hurtige.. I Guder da!
Det er naturligvis fint det kommer, men 2. halvår 2019??...Så er der er i allerbedste tilfælde et halvt år til... Det er godt nok lidt useriøst.

Hej Alle

Jeg har godt nyt !

Vi arbejder og håber på, at være klar med understøttelse af Google Home i løbet af 2. halvår 2019 :)
Skrue op for tempoet ;)
Det lige så dumt, at jeres tv boks endnu ikke har en Viaplay app ? eller en auto OFF i strømbesparende
Invester invester invester

Hej Alle

Jeg har godt nyt !

Vi arbejder og håber på, at være klar med understøttelse af Google Home i løbet af 2. halvår 2019 :)
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Jeg har godt nyt !

Vi arbejder og håber på, at være klar med understøttelse af Google Home i løbet af 2. halvår 2019 🙂
I ved det sikkert, men Google Home er jo kommet på dansk nu..??
Åha kom nu igang “you see” ?? Google home er fremtiden..!
Ved at “google home mini” blev solgt helt vildt Black Friday??
Har selv lige fået installerede en “Google home mini” og bestilt en del wifi kontakter.
Mangler bare at få min you see musik til at spille på google home.
Hvis ikke må jeg jo finde et alternativ abonnement end jeres..... Sorry

Besvar