Svar

YouSee Musik og Google Assistant / Home


Omdømme 4
  • Udforsker
  • 24 kommentarer
Hej! Kunne i ikke arbejde på at understøtte Google Assistant / Google Home? Har pt. Spotify, men kunne spare det abonnement væk, hvis i understøttede Google Assistant.

Bruger det pt. til at afspille musik hjemme og i bilen (Android Auto), uden at røre anlægget.
icon

Bedste svar af Kasper 26 April 2021, 10:50

Se original

133 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Hej risbyholmvej30 og Bergvold

Som nævnt, så afventer vi Google i forhold til at kunne komme videre med projektet. Jeg kan dog sagtens forstå, at ventetiden virker lang 😞
Omdømme 1
Ville være så fedt at både YouSee musik appen og Yousee TV og film appen kunne bruges med google assistant 🙂
Omdømme 1
@YouSee, kan vi få seneste nyt?
Omdømme 2
Hejsa @YouSee

Noget nyt på denne front? Nu er vi jo mere eller mindre halvvejs i 3. kvartal, så et eller andet nyt må nogen da vide??
Så er der under en måned til 3. kvartal rinder ud. Hvad er status?
Omdømme 7
Badge +9
Status er i følge You See at det kommer, ingen dato på det, men at der sigtes på at det bliver inden udgangen af året.

Nedenstående tekst er fra et svar på FB.

Tak for dit spørgsmål.

Vi sigter og håber på, at vi kan have en understøttelse klar inden udgangen af 2019, men en mere præcis dato omkring YouSee Musik til Google Home, kan jeg desværre ikke give dig, som det er lige nu.

Du må have en dejlig aften.

Jeppe
Status er i følge You See at det kommer, ingen dato på det, men at der sigtes på at det bliver inden udgangen af året.

Nedenstående tekst er fra et svar på FB.

Tak for dit spørgsmål.

Vi sigter og håber på, at vi kan have en understøttelse klar inden udgangen af 2019, men en mere præcis dato omkring YouSee Musik til Google Home, kan jeg desværre ikke give dig, som det er lige nu.

Du må have en dejlig aften.

Jeppe

Tak for svaret! Må følge deres facebook fremadrettet.
Omdømme 7
Badge +9
Ja , der kan gives mange oplysninger/svar videre her på forummet derfra.
Omdømme 7
Badge +9
Hej

Jeg har rykket bedste svar til Radiomandens svar, da han her giver den seneste status på Google Assistant og YouSee Musik integrationen 🙂 Så er det nemmere at finde svaret, når man kommer ind i denne tråd.
Dette er nu blevet så meget mere aktuelt efter at Sonos har lanceret mulighed for at tilknytte Google Assistant og derved kunne bruge stemmestyring på dansk sammen med Sonos højttalere, men det bliver sammen med Spotify eller en anden musiktjeneste, da Yousee Musik endnu ikke kan knyttes til Google Assistant / Home.
Men ellers virker Yousee Musik fint på Sonos, desværre bare uden stemmestyring endnu.

Hej

Jeg har rykket bedste svar til Radiomandens svar, da han her giver den seneste status på Google Assistant og YouSee Musik integrationen 🙂 Så er det nemmere at finde svaret, når man kommer ind i denne tråd.

Kan vi ikke få et link til den debat der er gang på Facebook? Jeg kan simpelthen ikke finde den.

Omdømme 7
Badge +9

Det er ikke en debat, det er kunder der stiller et spørgsmål og får et svar, ganske som der spørges og svares her på forummet. Det er ikke som her på forummet opdelt i grupper, det er enkeltstående spørgsmål og svar.

https://www.facebook.com/youseedanmark/

Omdømme 1

Det bliver fantastisk når det kommer. Længe ventet!

Status er i følge You See at det kommer, ingen dato på det, men at der sigtes på at det bliver inden udgangen af året.

Nedenstående tekst er fra et svar på FB.

Tak for dit spørgsmål.

Vi sigter og håber på, at vi kan have en understøttelse klar inden udgangen af 2019, men en mere præcis dato omkring YouSee Musik til Google Home, kan jeg desværre ikke give dig, som det er lige nu.

Du må have en dejlig aften.

Jeppe


Tak for svaret! Må følge deres facebook fremadrettet.

 

Blev der også sagt for et år siden..
Nu må Yousee se at komme ind i kampen...

Omdømme 7
Badge +9

                                                                                                                            Skrevet d. 5/11-2019

Hej@Ryttersson 

Vi vil RIGTIG GERNE tilbyde en Google Assistant understøttelse til YouSee Musik! :slight_smile:

Vi sigter efter at være klar med en løsning inden årets udgang, hvis Google synes det er ligeså fedt som vi gør. 

 

Hej@Ryttersson 

Vi vil RIGTIG GERNE tilbyde en Google Assistant understøttelse til YouSee Musik! :slight_smile:

Vi sigter efter at være klar med en løsning inden årets udgang, hvis Google synes det er ligeså fedt som vi gør. 

 

 

Lyder skide godt Kasper, men handling er MEGET bedre end ord :-)

God weekend

Kan se at denne tråd er over et år gammel. Er inden årets udgang i 2019 eller 2018 for så skulle det jo virke nu. 

Omdømme 7
Badge +9

Se hvad der er skrevet af Kasper for 1 dag siden.

Hva nyt yousee,??????

Omdømme 7
Badge +9

Det vides ikke her på forummet, men det vil næppe kunne siddes overhørigt når det kommer.

Det er op til google, så:

Det kommer næppe til at ske. Det er nok ikke you sees skyld. For indtil nu er der ikke andre musik tjenester end Spotify og Googles egen YouTube musik der understøttes. Og det tjener google penge på og det ville de jo ikke hvis de tilbyd yousee og andre musiktjenester plads på deres assistent produkt.

Jeg håber men tvivler på det nogensinde sker, desværre. 

Jo, google music.
Hvordan tjener de penge på Spotify?
I USA har de flere.. Pandora, deezer.
På video fronten i dk er der udover google's YouTube kids også Netflix og Viaplay.

Hej@Ryttersson 

Vi vil RIGTIG GERNE tilbyde en Google Assistant understøttelse til YouSee Musik! :slight_smile:

Vi sigter efter at være klar med en løsning inden årets udgang, hvis Google synes det er ligeså fedt som vi gør. 

 

 

Lyder skide godt Kasper, men handling er MEGET bedre end ord :-)

God weekend

Noget nyt?

Hej Mads. 

 Jeg håber du har ret. 

Mhs til Spotify tilbød de på et tidspunkt gratis google home mini hvis man blev premium medlem. Så jeg tror at Google og Spotify er i lommerne på hinanden. Det er selvfølgelig ikke noget jeg ved men jeg gætter at de begge tjener på assistent tjeneste.

Også undre det mig bare at der ikke er nogen  særlig udvikling i dansk Google og især der hvor det ikke er nogle ny opfindelse der skal til, men blot en tilføjelse. Det kan da ikke være rigtigt at det skal tage år at tilføje en ny musik tjeneste. 

Mhs til Netflix og Viaplay er de vel næppe en konkurant til google da det er rettighedes produkter der alligevel ikke kan streamers på YouTube. 

Jeg kender ikke vilkår omkring det amerikanske marked. 

Jeg tvivler stadig på at det kommer til at ske, men jeg håber da rigtigt meget at jeg tager fejl og at vi snart kan bruge voice commands til at streamer yousee musik på google home. 

 

Dbh

Omdømme 7
Badge +9

                                                                                                                        Skrevet d. 30/12-2019

Kære Alle 

Hermed opdatering på Google Home og YouSee Musik understøttelse. 

Vi havde håbet på at kunne være klar med dette inden udgangen af 2019, men det har desværre vist sig ikke at være muligt. 

Vi kæmper videre for at få det lavet til jer, og håber at kunne være klar omkring sommer, 2020.
 

Besvar