YouSee Musik og download musik med fuld synkronisering.

• hch
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hej,

Jeg bruger YouSee Musik på min iPhone, og vil gerne kunne afspille al min musik uanset om jeg har bredbånd eller ej. Jeg sidder ofte på job og kan ikke få forbindelse og derfor vil jeg gerne benytte mig af muligheden for at downloade al min musik til min iPhone.

Jeg sætter "Slå Download til" og "Brug fuld Synkronisering" - sætter masser af lager af, og vælger "Synkronisér nu".

Når jeg så har synkroniseret al min musik er det mit ønske at slå "Offline-tilstand" til, så jeg har al min musik lokalt på telefonen.

Men uanset hvor mange gange jeg synkroniserer, får jeg aldrig al min musik ned lokalt. Mange af mine numre står med en grå pil, hvilket jeg formoder betyder at de er downloadet. Nogen gange jeg synkroniserer er det halvdelen der får grøn pil og andre gange kun 10%. 

Og når jeg så endeligt har fået synkroniseret godt halvdelen og siger at det er nok og går offline, så er de guddødme væk igen dagen efter.

Hvad gør jeg galt?

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Gammel tråd, du har måske fået løst det, men her er den.

Når du f.eks vil hente et Album, brug Wi-Fi, åben Appen vælg de Album du vil Downloade, tryk på hjertet så det bliver grønt, gå til min musik, så kan du se at download er i gang, gå ind i senest tilføjet, så kan du se at der bliver grønne pile på de numre der er hentet ned.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)