Yousee Musik nye features | YouSee Community
Svar

Yousee Musik nye features

Hejsa

Savner en "sorter" funktion i både yousee musik app'en og på den webbaserede udgavede. Jeg ville gerne at jeg kunne sortere i min playliste, ved at klikke på overskrifterne "sang", "kunstner", "album" og "tid". Se vedhæftet.

På forhånd tak,

Mvh.
Søren
icon

Bedste svar af Kasper 2 august 2018, 13:25

Hej Hvalen80

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Du har bevæget dig ind på et bruger til bruger forum, hvor brugerne primært står for at drive svarene.

Så ønsker til YouSee og YouSee's tjenester kan være svære at give svar på herinde fra brugerne. Det kan være derfor, at du mangler svar på din tråd 🙂

Jeg tager dit ønske med videre til vores produktafdeling på området 🙂

God fornøjelse på YouSee Forum og tak, fordi du vil være med🆒
Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Hvalen80

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Du har bevæget dig ind på et bruger til bruger forum, hvor brugerne primært står for at drive svarene.

Så ønsker til YouSee og YouSee's tjenester kan være svære at give svar på herinde fra brugerne. Det kan være derfor, at du mangler svar på din tråd 🙂

Jeg tager dit ønske med videre til vores produktafdeling på området 🙂

God fornøjelse på YouSee Forum og tak, fordi du vil være med🆒
Hej Kasper

Tak for svar :)

Og tak for at du vidersender min forespørgsel.

Hvis jeg fremadrettet har forslag til forbedringer, hvor vil du så anbefale jeg henvender mig, så jeg skriver direkte til produktafdelingen ?

Mvh.
Søren
Omdømme 3
Badge +2
Selvom dette er et bruger til bruger forum, så er du velkommen til at skrive det her, da vi selvfølgelig holder øje med hvad der bliver skrevet 🙂

Özcan, yousee forum team

Besvar