Yousee Musik er lang tid om at starte

Efter at være blevet flyttet over fra TDC play musik til Yousee musik, oplever jeg at både Android app'en og IPad app'en er markant langsommere om at starte. Typisk skal jeg vente 20-30 sekunder. Det virker helt håbløst. Med den gamle app var det et spørgsmål om et par sekunder.

4 Kommentarer

Samme problem? Jeg vælger en sang på min pc - den starter efter 30 sekunders venten. Når først musikken spiller, er der intet problem. Har forsøgt at skifte DNS uden held (både Googles og TDCs hæderkronede ns3.tele.dk). Jeg benytter Yousee 50/10 over Coax. Mistænker noget servicelogin latenstid - evt ift Yousee Musik indholdsleverandør LLNW, men ved ikke hvad jeg ellers skal kigge efter. Nogen forslag?
Samme problem her, ca 30 sekunder før en sang starter også mellem enkelte sange i en playlist
Samme her! En playlist er nærmest uanvendelig, når der er 30 sekunders pause mellem numrene.

Som jeg husker det, begyndte problemet for ca. 1-2 måneder siden. Jeg er desværre usikker på, om det faldt sammen med skift fra TDC bredbånd (20/2 ADSL) til Yousee 50/10, eller det var da man opdaterede afspilleren. Anyway - problemet er tilstede hos mig på Windows 10 Home- og pro, og på Internet Explorer, Edge og Chrome browsere.
Problemet måske fundet - kan omgås hvis det er magen til mit herunder:
På min SAGEMF@ST 3686 AC W kabelmodem er der en indstilling under fanen Firewall, hvor dens agressivitet (antal tilladte udadgående porte) kan indstilles til Off, Low, Medium og High; hvis den står til Medium eller High optræder forsinkelsen på 45 sekunder. Ved Low eller Off spiller sangene straks.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)