Svar

YouSee musik "hakker" eller "hopper af"

• IND
  • Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har etableret en w-lan forbindelse mellem min pc og mit musikanlæg for at kunne streame musik.

Nu har jeg det problem at YouSee musikken "hakker" eller ligefrem "hopper af", så meget at det virkelig er forstyrrende for musikoplevelsen. Umiddelbart skulle man tro at det er fordi jeg har en "dårlig forbindelse" og "døde vinkler".

Men det mærkelige er at det samme problem så godt som aldrig opstår når jeg streamer musik fra Spottify eller Tidal. (eller for den sags skyld hvis jeg afspiller en cd fra pc-en).

Kan nogen hjælpe mig med opklaring af mysteriet?

Ingrid Dam

icon

Bedste svar af IND 23 august 2016, 03:01

Det ser faktisk ud til at der er forskel på hvilken browser jeg bruger. (Der er jo ikke en app til webstreaming, i hvert tilfælde ikke til windows pc. Og heller ikke til Windows tablet eller Windows phone. Det sidste savner vi!)

Tilbage til den brugbare men ikke perfekte løsning. Der er stadig udfald men dog ikke helt så slemt som før.

Internet Explorer klarer opgaven med webstreaming bedst.

PS Tak til "Radiomanden" for hjælpsomhed :-)

PPS Faktisk kan jeg godt lide den nye og meget overskuelige webside og app til Android. Og det er også godt med den forbedrede bitrate. Meget bedre lyd i højtaleren!.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det er simpelt hen fordi den nye Musik App er noget skrammel, der har kun været problemer med den fra dag 1.

Den gamle kørte perfekt, så hvorfor der absolut skulle kom en ny og en der bare ikke virker, det er et mysterium.

Jeg spekulerer på om det kan have noget at gøre med hvilken browser og plug in man bruger.

Hvad er den bedste opsætning på Windows 10 pc. Jeg plejer at bruge Google Crome.

Er der erfaringer eller gode råd?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Ved ikke med Browsere, da det hvis ellers det virker er nemmere at bruge Appen, der var som skrevet ingen problemer med den gamle.

Det ser faktisk ud til at der er forskel på hvilken browser jeg bruger. (Der er jo ikke en app til webstreaming, i hvert tilfælde ikke til windows pc. Og heller ikke til Windows tablet eller Windows phone. Det sidste savner vi!)

Tilbage til den brugbare men ikke perfekte løsning. Der er stadig udfald men dog ikke helt så slemt som før.

Internet Explorer klarer opgaven med webstreaming bedst.

PS Tak til "Radiomanden" for hjælpsomhed :-)

PPS Faktisk kan jeg godt lide den nye og meget overskuelige webside og app til Android. Og det er også godt med den forbedrede bitrate. Meget bedre lyd i højtaleren!.

Opdatering: Efter de seneste diverse opdateringer (september 2016) virker Google Crome nu bedst, og nærmest fejlfrit på Windows 10 PC til at streame You See musik.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)