Yousee Musik forsvundet fra Sonos


Jeg har mistet mit YouSee Musik på min Sonos... Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere appen, men intet hjalp.

14 Kommentarer

Søg i dette forum og du vil se andre har haft samme oplevelse, jeg har fundet løsning herinde....
"Bedste svar af ThomasAnd 25 november 2018, 09:40

Har fundet løsning. I Sonos app logger i ind med Sonos-login under indstillinger (ikke YouSee-login). Derefter er det muligt i app at fremsøge YouSee-tjeneste under "tilføj tjeneste". Det kunne tyde på, at Sonos-appen af og til logger en ud i baggrunden af uvisse årsager.
Mvh Thomas"

MVH
Helmer
Omdømme 7
Badge +9
Hej NyBruger21

Kunne du bruge svaret fra Stig-Helmer? 🙂 Hvis ja, marker gerne hans svar som bedste svar. Vi vil gerne have løsninger på YouSee Forum 🙂
Det virker ikke hos mig? Kan ikke finde YouSee musik i sonos app'en

Virker heller ikke hos mig. Har afinstalleret app, geninstalleret igen og under indstillinger "tilføj tjeneste" på sonos ap søgt yousee musiktjeneste, uden held😥

Omdømme 7
Badge +9

Hej @London12 

Prøv eventuelt at af- og geinstallere SONOS appen eller tjek, at den er opdateret med nyeste version. 

Jeg håber du har fået det løst :) 

Jeg har samme problemer.

Installerede for nyligt Sonos app'en og fik tilføjet både DR's kanaler og Yousee Musik, alt tilføjet som genveje i Mit Sonos.

Men nu er alle genveje dertil blot grå og kan ikke vælges.

Jeg har prøvet gentagne gange at rydde cache og data for app'en, genstarte app, genstarte telefon, slette app'en og alt muligt andet. Jeg kan simpelthen ikke få andet frem end den oprindelige TuneIn Radio.

MEN FOR H...., nu mens jeg skriver det her, skulle jeg lige checke noget i app'en og prøvede at ændre Placeringsdata under 

Indstillinger-> App Præferencer-> Administrer Android-indstillinger, hvor app'en kun havde tilladelse til at bruge placeringsdata, når app'en var i brug, efter at have skiftet til Tillad Altid kom både DR, Yousee, Radioplay m.v. tilbage : ) 

 

 

Jeg har samme problemer.

Installerede for nyligt Sonos app'en og fik tilføjet både DR's kanaler og Yousee Musik, alt tilføjet som genveje i Mit Sonos.

Men nu er alle genveje dertil blot grå og kan ikke vælges.

Jeg har prøvet gentagne gange at rydde cache og data for app'en, genstarte app, genstarte telefon, slette app'en og alt muligt andet. Jeg kan simpelthen ikke få andet frem end den oprindelige TuneIn Radio.

MEN FOR H...., nu mens jeg skriver det her, skulle jeg lige checke noget i app'en og prøvede at ændre Placeringsdata under 

Indstillinger-> App Præferencer-> Administrer Android-indstillinger, hvor app'en kun havde tilladelse til at bruge placeringsdata, når app'en var i brug, efter at have skiftet til Tillad Altid kom både DR, Yousee, Radioplay m.v. tilbage : ) 

 

 

Jeg har præcis samme problem. Melder tilbage hvis løsningen virker for mig.

Hej med Jer. Jeg fandt en løsning på dette problem som også var nævnt i en anden tråd. 

Det er løste problemet var en opdatering af Sonos systemet så dukkede YouSee app'en op igen helt automatisk.

Det gjorde jeg ved at logge ind i Sonos desktop programmet på min computer og så opdatere systemet under administrer.

Dette kunne muligvis også være gjort via app'en på android - det nåede jeg ikke at tjekke.

 

Held og lykke. Hilsen Henrik

 

 

Update: Juli 2022: Yousee playlister er forsvundet fra Sonos. Igen. 😤

Fjernet Yousee fra Sonos og tilføjet den igen. Brugernavn og password er ok. Jeg kan godt bruge Youseemusik inde fra Sonos, men kan ikke se mine yousee playlister overhovedet.

Det mærkelige, er at jeg kan oprette en ny Yousee playliste inde fra Sonos og tilføje et nummer.

Men jeg kan ikke se hverken playliste eller nummer i Yousee musik.

Der er og er alligevel ikke nogen forbindelse mellem de to tjenester.

Sonos app version 14.10.

Jeg har checket sonos faq og support forum, der er intet hjælpsomt der.

Er der nogen der har en god ide ?

Badge

Har de beskrevne problemer nu....! den 5 okt.2023

Badge

B

Var der løsninger for hhv 3 ....4 år siden?

Sjovt nok, den her problematik, er lige opstået for mig fra igår til idag. Igår virkede det og idag virker det ikke. Umiddelbart har jeg ikke gjort noget, opdateret noget…!!!

…?

Sjovt nok, den her problematik, er lige opstået for mig fra igår til idag. Igår virkede det og idag virker det ikke. Umiddelbart har jeg ikke gjort noget, opdateret noget…!!!

…?

Så ventet jeg et par dage… uden at gøre noget, virker YouSee Music på Sonos igen...😊

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Anders CF 

Dejligt at læse😊

God dag.

Besvar