Yousee musik - feature requests

Jeg er ny bruger af yousee musik, så jeg undskylder meget, hvis jeg har over set noget... men jeg mangler virklig nogle funktioner.

1) Ugentlig anbefalinger. Jeg har brugt spotify frem til nu. Jeg høre ikke musik i radio eller andet, så min eneste kilde til nyt musik, er spotify (og nu yousee musik). Hver uge får jeg en ny liste med musik på spotify, der relaterer sig til det jeg har hørt den forgangne uge. Den funktion alene tror jeg bliver hvad der kan få mit til at beholde mit spotify abbonoment, selv om jeg har yousee.

2) Playlist anbefalinger. Igen i relation til en af mine favorit features fra spotify, når man scroller ned i bunden af en playliste, bliver man præsentere for nogle stykker musik der minder om den playliste man ser. Når man lytter til et af de enkelte numre, kan man hurtigt tilføje dem til sin egen playliste, eller mærkere at de ikke minder om listen. Og man kan løbende bede om at så opdateret listen af anbefalinger.

3) Multi-søg/import: Som sagt har jeg brugt spotify i lang tid, og jeg har en del playlister. Jeg har nu exportere alle mine playlister og så skal jeg til at oprette dem igen i yousee... GAB. Jeg har overhovedet ikke gennemtænkt hvordan jeg havde tænkt mig det her skulle virke, men det ville godt nok være lækkert, hvis man kunne søge efter 1000 stykker musik på en gang, og bare tilføje dem alle til en playliste.

4) Udvikler API. Spotify har heller ikke nogen funktion til import eller export af playlister. Måden jeg fik exporteret mine playlister i ad. 3, var via deres API. Det var der fra super let at itererer igennem listen, og gemme de enkelte numre i en text fil. Hvis i har et lignende API, vil det være ret let at lave en funktion til at kopiere playlister fra spotify til yousee.

5) Personlig forside. Det musik jeg bliver præsenteret med på yousee er meget irelevant ud fra min musiksmag. Personligt er jeg til klassisk, dødsmetal, opera, techno, remix af musik fra gamle computer spil, og meget andet mærkeligt. Men der er ikke noget af det jeg hører, der kommer på top 50 blandt "normale" mennesker. Nyeste udgivelser er der heller ikke meget ved. Skulle det ikke være muligt at lave noget baseret på mine playlister eller det jeg har hørt for nyligt, e.g. seneste udgivelser fra kunstnere der forefindes i mine playlister? Eller andre populære playlister der indeholder nogle af de samme tracks som jeg har i mine lister?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det kan der da skrives til You See angående, da det ikke er noget brugerforummet kan hjælpe med.
Ok, jeg troede der var udviklere fra yousee der læste med i det her forum. Jeg må se om jeg kan finde at andet sted at forslag hen ad.
Omdømme 7
Badge +6
Forummet er primært brugere, You See er med ind i mellem.
Der kan skrives direkte til You See på FB.
Omdømme 6
Badge +7
Hej autogenerated

Velkommen på YouSee Forum :)

Fine ønsker og udførligt beskrevet :$

Det er rigtigt som Radiomanden skriver/mener, at YouSee Forum er et bruger til bruger forum, hvor du som udgangspunkt ikke kan være sikker på at få hjælp/svar fra YouSee.
Derfor er forummet ikke det ideelle sted, at melde feedback og ønsker ind.

Når det er sagt, så prøver jeg at få dine ønsker sendt videre :)

Tak, fordi du vil være med på forum.
Omdømme 6
Badge +7
Hej autogenerated

Jeg tog din feedback med videre og jeg fik følgende reaktioner tilbage fra den ansvarlige afdeling på appen, som i øvrigt takker for din tid og gode feedback! :) (Se svar nedenfor)

Svar:

Ifht forslag 1,2 og 5: vi er i øjeblikket i gang med at implementere et nyt anbefalings-System.
Det vil i løbet af slutningen af i år og første kvartal næste år kunne give os de muligheder som du forslår. Om det bliver præcis de samme typer som på Spotify kan vi dog ikke sige noget om endnu.

3) Her til efteråret/starten af vinteren laver vi et samarbejde med et firma som brugere af YouSee musik kan overføre playlister til og fra andre tjenester. De hedder Soundiiz.

4)
Et åbent API ligger ikke i kortene lige pt, primært fordi YouSee har en masse andre produkter og tjenester som et login skal kunne fungere med. Desuden er det en opgave som tager tid fra andre opgaver, men uden direkte at komme de almene brugere til gavn.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)