Spørgsmål

Yousee Musik driller i aften 20. maj

Music vil ikke gå ind på mine playlister og favoritter. Den duer kun på Yousee app'en på mobil under "offline-mode???" Den skriver fejlkode 500. Det er under chrome at den vil ingenting, det vil den heller ikke under Explorer, men der duer TV'et ikke. Dette er til Windows 8,1.

Error 503 Backend fetch failed

Backend fetch failed

Guru Meditation: 247e ix1-l-p-v360-02.247ms.lan

XID: 788070907

Varnish cache server

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej jadedragonvii.ix

Velkommen på YouSee Forum :)

Der er ikke kommet svar til dig så jeg prøver lige at byde ind.

Umiddelbart så skulle der ikke være generelle problemer i forhold til den fejl du får, så jeg vil måske nok anbefale at kontakte vores support , så vi kan få lavet en sag på det og testet dit login herfra.
Hej Kasper.

Jeg kunne vel prøve med support, men TV drillede lige fra starten på windows. Min bærbar er også gammel og slidt. Jeg har fået en Yousee boks og mangler kun et TV, som snart kommer. Plus Yousee Music virker fint på mobilen, så jeg tror ikke det er mit login, men jeg tror mere min bærbar er lidt slidt, og at Yousee's site ikke er så effektiv til windows.

Jeg tænker bare, at det kan være ligemeget nu, da musikken spiller og fjernsynet er oppe og køre. Jeg fik en fed boks med en fed fjernbetjening og venter kun på et fedt fjernsyn. Jeg er bare glad, for at det virker igen. Yousee er vildt gode, og jeg klarer mig. Tak Kasper for at byde ind med et indlæg, det var sødt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)