Svar

Yousee Musik Delay

Hej Yousee

Jeg har et lille problem med jeres web baserede musik afspiller. Det viser sig at jeg har nogle forsinkelses problem i form af når jeg trykker afspil eller næste.
Der kan gå op til 1 min (som regel 45 sekunder) før at den skifter sang eller afspiller.

Er der nogen der har erfaring med dette eller har hørt om problemet før ?

På forhånd tak.
icon

Bedste svar af bmesser3 18 november 2016, 23:43

Ha - jeg fandt ud af noget: på min SAGEMF@ST 3686 AC W kabelmodem er der en indstilling under fanen Firewall, hvor dens agressivitet (antal tilladte udadgående porte) kan indstilles til Off, Low, Medium og High; hvis den står til Medium eller High optræder forsinkelsen på 45 sekunder. Ved Low eller Off spiller sangene straks.

Se original

3 Kommentarer

Samme problem her, Windows 7 64-bit, Chrome.

Problemet startede for et par uger siden
Samme problem her, Windows 10 Home og Pro, Chrome, Edge og IE browsere.

Problemet forsvinder, når man logger ud af musik.yousee.dk; så får man til gengæld kun de første 20 sekunder af sangene ;-)

Jeg har 18/10 skiftet til Yousee 50/10 over coax. Da jeg kørte TDC ADSL var der intet problem.
Ha - jeg fandt ud af noget: på min SAGEMF@ST 3686 AC W kabelmodem er der en indstilling under fanen Firewall, hvor dens agressivitet (antal tilladte udadgående porte) kan indstilles til Off, Low, Medium og High; hvis den står til Medium eller High optræder forsinkelsen på 45 sekunder. Ved Low eller Off spiller sangene straks.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)