Yousee musik crasher på Samsung mobil

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej
Efter sidste opdatering på Samsung mobil (i mit tilfælde Samsung 6 Edge +) crasher Yousee musik cirka halvvejs inde i nummeret.
Geninstallere app'en hjælper ikke.
Kommer der en opdatering snart??

4 Kommentarer

Er det ikke meningen at der er nogle fra Yousse der skal svare på dette? Er selv gået fra en Galaxy S3 hvor den virkede perfekt og over til en Galaxy Alpha, hvor den maks når at spille 3 numre før den crasher. Ret irreterende når man er ude at løbe. Selv i offline tilstand, klare den ikke at holde sig gående

Har forsøgt med en ting og skal nok skrive tilbage om det har hjulpet eller ej. I min Alpha er der en indbygget app der hedder "Smart mannager" Der stod Yousee music til at skulle optimeres, for at spare strøm. Dette har jeg nu deaktiveret, så må vi se om det hjælper

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

lfc4ever19 skrev:
Er det ikke meningen at der er nogle fra Yousse der skal svare på dette? Er selv gået fra en Galaxy S3 hvor den virkede perfekt og over til en Galaxy Alpha, hvor den maks når at spille 3 numre før den crasher. Ret irreterende når man er ude at løbe. Selv i offline tilstand, klare den ikke at holde sig gående

Husk lige på, at dette er et bruger til bruger forum.

Hvis du vil være sikker på at få fat i YouSee, kan du prøve på 7070 4040, Facebook eller mail.

Var ikke klar over at dette var bruger til bruger forum, men det ved jeg så nu. Kan dog fortælle at det hjalp med at deaktivere yousee musik i  det der "smart manager" program, så det ikke længere står til at blive optimeret, når det kommer til mobilens strømbrug. 

Det kørte nonstop rundt søen, så 6 km. løb med musik hele vejen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)