Svar

Yousee Musik app opdateringsfejl

Yousee Musik appen skal konstant opdateres (eller rettere nedgraderes) på min ene iPad, uden at at det dog ser ud til at slå igennem. Det kom, da appen ikke længere supporterede ældre udgaver af iOS.

Min iPad falder åbenbart mellem to stole, som udviklerne ikke har taget højde for. Der er tale om en lidt ældre model af iPad, som ganske rigtigt ikke kan køre den senest iOS version, men dog kører iOS 10, og i kommentarerne står der kun, at Yousee Musik ikke understøtter ældre OS versioner (iOS 8 og tidligere), men det er der jo heller ikke tale om her, så hvorfor bliver jeg så bedt om at downloade en tidligere version? Og hvorfor slår denne tidligere version så ikke igennnem, når den er downloaded og installleret. Den kommer dagligt med den samme opdateringsforespørgsel, og det er rimeligt irriterende!

iPad model MD510KN/A
IOS 10.3.3

Kommer der snart en ny opdatering til appen, hvor I har fået styr på det?
icon

Bedste svar af Radiomanden 27 april 2018, 18:01

Er det en 32 bit tablet.? Så understøttes den ikke længere af de nye App's til iOS da de er til 64 bit. Apple er stoppet med understøttelse af 32 bit.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Er det en 32 bit tablet.? Så understøttes den ikke længere af de nye App's til iOS da de er til 64 bit. Apple er stoppet med understøttelse af 32 bit.
Der er tale om en 4. Generations iPad, som iflg. Wikipedia har en 32 bits A6X processor, så ja, Apple har droppet supporten for den model i deres sidste udgave af iOS (aka iOS 11).

Det vil dog normalt ikke betyde, at apps skal nedgraderes, kun at de måske ikke længere vedligeholdes, hvis udbyderen ikke vil vedligeholde to kodebaser.

Her kommer Yousee Musik og vil opdateres gennem AppStore, men kommer så med et spørgsmål om, hvorvidt jeg vil downloade den seneste kompatible version. Det uanset, at den der ligger på maskinen kører udmærket. Hvis jeg så vælger at gøre som den beder om, så hjælper det intet. Det ser ud, som om opdateringen gennemføres som normalt, men.. Næste dag (eller nogle gange lige efter) dukker en opdateringsforespørgsel igen op. Det er et endeløst loop.

I øvrigt er yousees melding forkert, når man skriver, at det kun er iPhones/iPads med gamle iOS 8 operativsystemer, der ikke længere understøttes. Det gør min iPad åbenbart så heller ikke, selv om den kører iOS 10. Hvis det i stedet gælder alle devises med en 32-bit processor, så burde de skrive det i stedet.
Omdømme 2
Badge +2
Hej WankerSpanker

Det er korrekt, det som Radiomanden skriver.

Apple er stoppede med at yde support og opdateringer til 32 bit devices.

Opdateringer er fremadrettet ikke længere tilgængelig for Apple produkter der kører 32 bit styresystem. Det er Apple der har lukket for supportten af disse, så udviklere ikke kan få lov at uploade versioner i 32 bit kompatibilitet, desværre.

Özcan, youSee Forum Team
Hvor er det typisk yousee at komme med alle mulige dumme undskyldninger for at deres ting ikke virker ordentligt.
Alle andre end yousee kan finde ud af at opdatere deres app's, så det også virker til 32 bit devices !
Omdømme 7
Badge +6
Det er Apple der Ikke længere understøtter 32 bit, udviklere kan kun Uploade til 64 bit.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)