Spørgsmål

Yousee Musik App - fejl på airplay efter seneste opdatering.


Hej.

Der kom en opdatering til Yousee Musik App (IOS) 9.August til vers. 4.3.0

Efter denne opdatering, så afspiller APP'en kun ét nummer via airplay når vi streamer til vores Denon Reciever eller anlægget i vores bil. Efterfølgende skal man starte musikken i app'en igen for hver gang den har spillet ét nummer, og hvis man vil lægge app'en i "baggrunden", så stopper musikken også.

Vi har test med både min Iphone7 Plus og fruens Iphone7, og det er samme resultat. Vi har slukket/tændt og genstartet både anlæg,reciever og iphones uden at det hjalp.

Hvis vi istedet afspiller/stream via airplay fra Apple's egen musik app, der er "indbygget" i IOS, så afspiller den alle sange og stopper ikke hvis vi hopper ud af app'en.

Indtil denne opdatering har Yousee Musik og airplay fungeret upåklageligt ...så tror der har sneget en fejl med ind?

Mvh.
Michael

13 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Michael

Du har desværre ret. Der er simpelthen opstået en fejl i forhold til Airplay og YouSee Musik ved seneste opdatering.

Vi får rettet fejl så hurtigt vi kan i en kommende opdatering.

Vi beklager fejlen.
Og hvornår kommer den opdatering så ??
Jeg mangler mit musik hver dag !
Samme udfordring her, venter utålmodigt på at app’en bliver rettet så AirPlay igen fungerer uden at YouSee musik app ska være “on” hele tiden.

Noget nyt om hvornår rettet opdatering kan forventes. Og mens vi venter, er der så mulighed for at geninstallere app’en til en tidligere version ?
Jeg har samme problem og vil sætte pris på at I melder forventet tidspunkt for rettelse af fejl.
Hejsa.

Jer som har problemer med at køre Yousee musik app trådløs via Airplay -

Der findes en bag-dør til hvordan I kan få AirPlay op at køre igen, når I er på hovedskærmen eller på yousee app træk/svip op fra bunden af skærmen, her kommer en skærm frem med forskellige muligheder (i bokse). i øverst højer hjørne er der en afspillingmenu - her er det muligt før eller efter I har startet Yousee musik at vælge AirPlay.

så kan det køre til yousee igen får en mulighed for at vælge trådløs i app.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Alle

I version 4.4.1 er fejlen rettet, så tjek gerne at I har opdateret appen.

Versionsoversigt

4.4.111. sep 2018
Opdateringen indeholder generelle rettelser og forbedringer, herunder rettelse af fejl på afspilning via Airplay, samt nyt app ikon og load-skærm.
Hos YouSee udvikler og forbedrer vi vores app løbende, i vores bestræbelse på, at give dig den bedst mulige oplevelse. Vi anbefaler dig derfor, at slå automatisk opdatering af apps til. Så sikrer du den bedste oplevelse med YouSee Musik.


Taget herfra:
https://itunes.apple.com/dk/app/yousee-musik/id1108892163?l=da&mt=8
Hejsa

Hvis musikken streames over airplay i ios 12, og når appen går i baggrunden eller displayet slukker, stopper musikken.

Andre der har oplevet dette?
IPhone 8 ios12
Yousee musik app 4.4.1.223
Omdømme 1
Badge +1
Hej Mortenho

Det kunne desværre godt se ud til, at der er opstået nye udfordringer med Airplay ved iOS 12. :/
Vi kan også genskabe samme fejl herinde, og problemet er med det samme meldt videre, så vores udviklere kan se nærmere på det.

Anna,
YouSee Forum Team
Efter at havde ventet i spænding efter version 4.6 hvor airplay problemerne skulle være adresseret, ser det ud til at airplay understøttelse er blevet værre.

Aktivering af airplay virker fint men så snart skærmen slukkes eller der trykkes på Home knappen, afbrydes forbindelse.

iOS 12.1
Musik app v. 4.6.0.352
IPhone 8
Omdømme 5
Badge +7
Hej Mortenho

Næste opdatering af YouSee Musik appen skulle gerne løse problemet på Apple TV 3 og AppleTV 4.

Version 4.6 rettet Airplay problemerne på ældre enheder en ovennævnte.
Hejsa og tak for svar. Skal der forståes således, ar det stadig driller med airplay på IPhone 8 ios 12.1?
Jeg benytter ikke apple tv, men airplay igennem en Airport Express.

Version 4.6 har i hvert fald ikke løst airplay problemet med ovennævte opsætning desværre. Ærgerligt for det har virket helt perfekt indtil for er par måneder siden.
Problemet er, når skærmen slukkes eller Home knappen trykkes, så kan musikken gå ud med det samme, men nogle gange fortsætter den måske 30-60 sekunder hvorefter den stopper. App’en sætter musikken på pause. Når der trykkes på play fortsætter den over airplay. Men med samme afbrydelsesmønster.
Kom nu YouSee! Nu har dette problem givetvis løbet længe og vi er en masse kunder der forventer en løsning! I er gode til at sætte jeres priser op løbende, men kvaliteten er sku ikke i top. Jeg er sikker på vi er en masse kunder der forventer en løsning NU! Eller som minimum en løbende opdatering og en udmelding om hvornår dette problem er løst. Det er simpelhen ikke i orden

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)