Spørgsmål

Yousee musik app afslutter ikke

• Deltager
  • 0 kommentarer
Når jeg "slider" appen fra skærmen på min android, så forsvinder ikonet fra toppen af skærmen, men få minutter senere er den tilbage. Jeg kunne finde et tilsvarende spørgsmål fra for ca 1 år siden om det samme hvor i skrev at dette ville blive ordnet, men lige nu kan jeg kun afslutte app'en ved at tvinge afslutning af den under indstillinger.

6 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej janey

Velkommen til YouSee Forum.

Jeg vil foreslå dig at forsøge at afinstallere app'en, genstarte telefonen og derefter prøve på ny. Ofte kan det gøre en forskel. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Samme problem her på en S7 Edge. Har afinstalleret / installeret, det hjalp ikke. Jeg har haft samme problem i et par år på en S5 mini, hvor der skulle kæmpes for at lukke app'en. Men på min S7 er jeg nødt til at genstarte telefonen for at slippe af med den.. Det undrer mig, at det ikke er løst endnu :-)
Jeg oplever det samme problem og det er biiiip irriterende.... Skiftede fra HTC i sidste uge til en samsung s8. Jeg vil bestemt mene at det er app'en der har et problem, da den er ny installeret på min nye telefon.
Stefan skrev:

Hej janey

Jeg vil foreslå dig at forsøge at afinstallere app'en, genstarte telefonen og derefter prøve på ny. Ofte kan det gøre en forskel. :)

Stefan skrev:

Hej janey

Hej, vil blot lige melde tilbage, at jeg måtte igennem 2 x reinstall af app'en, før det var muligt at lukke app'en korrekt. Mobil: Samsung Galaxy S5 - nu må jeg se, om det samme sker med min S8'er, når den kommer...
Samme problem her. Frisk installation (vil da prøve igen) på Sony Xperia XZ Premium - Android Oreo.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)