Spørgsmål

YouSee musik app


Efter forgæves henvendelse til YouSee forsøger jeg mig her.
Det er som om WiFi (også YouSee TV og internet) døjer med at afspille musik fra iPad. Lyder som en radio, der ikke er helt
indstillet. Skratter jævnligt og forsvinder jævnligt helt.
Ingen problemer med eks.vis lydbøger eller musik og andet fra andre kanaler.
Min højttaler en en Bose trådløs.
Gad vide om andre har samme udfordring ?

2 Kommentarer

Omdømme 1
Badge
Hej fridamusen

Jeg kan se, at du ikke har fået svar, så jeg byder da lige ind :)

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om lyden også skratter hvis du afspiller musik fra YouSee Musik direkte på din iPad? :)

Du må gerne prøve, at slette appen og hente den igen, for at se om det skulle hjælpe.

Katrine, YouSee Forum Team
Badge
Jeg har også købt en Samsung Soundbar HW-MS660/XE og derpå installeret "Multiroom Samsung Wireless appen.
Jeg har sat den op med WIFI på min iPhone telefon og BT på min iPad (Opsætningen er lidt kinesisk)
Når jeg starter appen på appel systemet og derpå Min Yousee konto for musik kan jeg fint spille musikken på min Soundbar.
Men mange af mine musiknumre ligger på Dropbox, så jeg vil også gerne kunne spille musik fra min dropboks over WiFi direkte på Soundboksen - både med Windows 10 og med Appelsystemet, men det har jeg ikke en løsning på. Er der nogen der har knækket den nød?
Bedste hilsner Henrik

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)