Spørgsmål

Yousee musik

Er det rigtigt at jeg ikke længere kan bruge yousee musik på min smartphone.

17 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det skulle det da ikke, hvad er problemet.?
Får besked på at login ikke gælder til min tlf. har ellers virket upåklageligt længe. (Fuldpakke)
Omdømme 7
Badge +6
Anvendes det korrekte Log In, der er en oversigt til dine Log In's her. https://profil.yousee.dk/myloginspage
Jo, det er rigtigt log in, og der har ikke været ændringer. Jeg har tidligere bare åbnet appen. Nu bedes der så om et log in og jeg får at vide at det jeg har ikke er til mobil enhed.
Omdømme 7
Badge +6
Kommer der en meddelse om glemt Log In.?
"Dette login giver ikke adgang til yousee musik. Har du et mobilabonnement med adgang til yousee musik skal du bruge dette"
Jeg har ikke mobilabonnement hos yousee
Omdømme 7
Badge +6
Haves der så et Bredbånds abonement med adgang til Musik.
Ja, og det er den løsning jeg hele tiden har brugt
Omdømme 7
Badge +6
Har du ændret på bredbånds abonementet.?
Nej, men jeg synes at kunne læse mig til at mit abonnement ikke længere understøtter yousee musik.
Omdømme 7
Badge +6
Skal ikke kunne sige om Musik er taget fra de ældre Bredbånds abonementer, som det ellers har været med i.
Hvor er der læst om e.v.t. ændringer.?
De må kun fjerne musik, hvis du selv laver en ændring. F.eks. ændring af hastighed. De har heller ikke fjernet musik hos mig. Har du prøvet radiomandens link? Står der, at musik er med?
Tror ikke jeg har ikke fået besked om ændringer, kan bare ikke bruge appen længere. Jeg skal åbenbart finde en anden løsning.
Du skal ha´mange tak for din tid.
Mvh.
Henning Larsen
Ja, jeg har været igennem linket og der står ikke noget om musik. Men som tidligere nævnt har jeg brugt det uden problemer.
Omdømme 7
Badge +6
Hvis der ikke er nogen adgangsgivende Log In til Musik i mine Log In's, så haves der ikke adgang.
Tror desværre det er sådan det hænger sammen. Jeg må finde et alternativ.
Tak for hjælpen
Omdømme 1
Badge
Hej ForumBruger583

Hvis du fortsat oplever problemer med login til YouSee Musik, så vil vi da meget gerne se nærmere på det herinde fra :)

Du er derfor meget velkommen til, at kontakte os direkte - så skal vi nok få set på det! Du finder vores kontaktoplysninger her: yousee.dk/kontakt

Katrine, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P