Spørgsmål

yousee musik

• Bruger
  • 5 kommentarer
Efter at jeg i går hentede ny tv boks virker login til yousee musik ikke, denne tjeneste er fjernet fra mit login - tv film serier mv. virker fint hvad er der galt med musik tjenesten?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er ikke Musik på Humax andet en Radio, Musik er med på Mobil abonnement, og kan så høres der samt på Tablet og Web.
Musik tjenesten har altid været med i mit bredbånds- og tv abonnement men virker som om det er fjernet i går samtidig med ny tv boks
Skal siges at jeg har brugt det i mange år sammen med Sonos osv. og har ligeledes brugt det på mobil offline f.eks. i udlandet.
Nå ja og lige en sidste ting ... jeg har intet ændret ved abonnementet, blot hentet ny boks!
Omdømme 7
Badge +6
Hvis der stadig haves et Bredbånds abonnement hvor der er musik med, så skulle du stadig have adgang til det på App og Web,, men ikke på Humax, da den ikke har den tjeneste.
Ja, det er korrekt men det virker ikke, når jeg logger på enten web eller app (telefon) så snurrer den rundt et øjeblik og jeg får beskeden "du har endnu ingen elementer" og på telefonen får jeg beskeden "dette login giver ikke adgang til Yousee musik. Har du mobilabonnement med adgang til Yousee musik skal du bruge dette til at logge ind med.

Altså er der sket et eller andet i forbindelse med den nye boks, og jeg er med på at boksen ikke har musik med men den har jeg heller aldrig brugt til det.
Omdømme 7
Badge +6
Der er ikke noget der kan gøre herfra, der skal tages kontakt til kundeservice, så kan de se på det.
Godt jeg også har spotify ;-)!!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P