Svar

YouSee Musik

Hej.
Når jeg afspiller en playliste jeg har lavet, har jeg ingen problemer, men når jeg hører en af Jeres radiostationer (eks. Classic Rock Radio) og der kommer et nummer jeg ikke bryder mig om, skipper jeg til næste nummer, som spiller fint. Men efter nummeret er slut, skal jeg 'åbne' min telefon igen, da den ikke kører i baggrunden mere.
Programmet er aktivt, men skærm er helt slukket, og afbryder radiostationen.
Ret irriterende. Ingen problemer før jeg skipper en eller flere numre. Herefter er der ingen musik. Jeg er nødt til at lukke app'en og starte den igen, med samme resultat hvis jeg skipper et nummer.
Jeg har tjekket indstillingerne, og sat den til fuld sync, men dette hjælper ikke.
Apple iPhone 6 nyeste iOS: 10.3.2

Kunne andre kunder evt prøve dette?
Start en radio station, skip et nummer, og lad næste spille færdigt.
Vil Jeres fortsætte radioens playliste, eller stoppe som den gør hos mig?

På forhånd tak :)
icon

Bedste svar af Katrine 19 juli 2017, 12:04

Hej Peter_k

Jeg kan se, at du ikke har fået svar endnu, så jeg byder lige ind med et :)

Jeg kan ikke umiddelbart selv genskabe fejlen herfra. Har du prøvet, at slette appen og installere den på ny? Hvis ikke, så vil jeg anbefale dig at prøve det.

Skulle du stadig have problemer herefter, så skal du have det fejlmeldt til vores smartphone support. Det kan du gøre på telefonnummer 7070 4040.

Katrine, YouSee Forum Team

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 1
Badge
Hej Peter_k

Jeg kan se, at du ikke har fået svar endnu, så jeg byder lige ind med et :)

Jeg kan ikke umiddelbart selv genskabe fejlen herfra. Har du prøvet, at slette appen og installere den på ny? Hvis ikke, så vil jeg anbefale dig at prøve det.

Skulle du stadig have problemer herefter, så skal du have det fejlmeldt til vores smartphone support. Det kan du gøre på telefonnummer 7070 4040.

Katrine, YouSee Forum Team
Hej Katrine.
Tak for din tilbagemelding.
Jeg tænkte faktisk det samme, og efter jeg gjorde det, så app'en anderledes ud, mere moderne og enkel.
Så selvom jeg havde opdateret app'en, var det tilsyneladende den gamle version jeg havde på :)
Nu har jeg ingen problemer, radio virker perfekt :)
Mange tak for dit svar.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P