YouSee Music og Telmore Music er forsvundet fra Sonos | YouSee Community
Svar

YouSee Music og Telmore Music er forsvundet fra Sonos

YouSee Music og Telmore Music er forsvundet fra Sonos. Vi har begge tjenester og de er begge væk og kan ikke findes på listen, hverken på computer, telefon eller iPad.
icon

Bedste svar af ThomasAnd 25 november 2018, 09:40

Har fundet løsning. I Sonos app logger i ind med Sonos-login under indstillinger (ikke YouSee-login). Derefter er det muligt i app at fremsøge YouSee-tjeneste under "tilføj tjeneste". Det kunne tyde på, at Sonos-appen af og til logger en ud i baggrunden af uvisse årsager.
Mvh Thomas
Se original

11 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +1
Hej ForumBruger2004

Jeg kan se, at du endnu ikke har fået svar, så jeg springer lige til en gang. 🙂

Når jeg tjekker i selve Sonos-appen til iOS-enheder, så er YouSee Musik stadig tilgængelig i appen. Jeg kan derfor heller ikke helt lure, om det kunne være din Macbook, der laver ballede.
Hvis du genstarter computeren og i mellemtiden tilkobler tjeneste i appen i stedet, så skulle det altså gerne virke.

Vil du ikke lige prøve dette? 🙂

Anna,
YouSee Forum Team
Jeg har også mistet yousee under musiktjenester på sonos ?
Mit Sonos er forsvundet fra min Android og kan ikke finde den i "til musiktjeneste".
Den er også forsvundet fra Iphone, men er samtidig sat til at virke med "Airplay".
Hvad gør jeg med min Android?
Har fundet løsning. I Sonos app logger i ind med Sonos-login under indstillinger (ikke YouSee-login). Derefter er det muligt i app at fremsøge YouSee-tjeneste under "tilføj tjeneste". Det kunne tyde på, at Sonos-appen af og til logger en ud i baggrunden af uvisse årsager.
Mvh Thomas
Jeg kan ikke tilføje dem under tilføje. De er helt fotsvundet
Omdømme 7
Badge +7
Hej rasmusms

Jeg kan ikke tilføje dem under tilføje. De er helt fotsvundet

Prøv at af- og geninstallere SONOS-appen 🙂
Da tjekkede igen her til morgen var de der begge igen og logget. Mærkeligt. For har ikke virket i længere tid
Så lykkedes det mig at få det op at køre igen ?. Ovenstående virkede dog ikke, så var nødt til at overføre kontoen til en anden mailadresse. Så kom de frem.
For sjov prøvede jeg at overføre tilbage til min mailadresse, så forsvandt tjenesterne igen. Giver ingen mening.
Har lige kæmpet med nøjagtigt det samme som denne tråd startede med. Både Yousee og Telmore var væk. Reinstallerede app'en på telefonen uden held. Kunne stadig ikke tilføje tjenesterne igen. Genstartede til sidst min SONOS - så kom det på plads.

Genstart løser alt. 🙂

Genstart og løg ud/ind hjælper ikke

Omdømme 7
Badge +7

Hej @MichaelAnd123 

Jeg fandt denne artikel hos SONOS - det kan måske være årsagen?
https://support.sonos.com/s/article/2396?language=da

Besvar