Svar

Yousee More

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej
Jeg har med Yousee More fået 3 fordele, det har kun lykkedes mig at aktivere 2 af dem. Den sidste ville jeg gerne have at skulle være Yousee Musik, det lykkedes bare ikke rigtig, jeg går ind og vælger den får en side op om at jeg nu er tilmeldt og jeg skal afvente en mail, den kommer bare ikke og når jeg trykker mig ind på Mit Yousee står fordelen stadig som ledig. Præsis det samme gælder for min kollega som også er Yousee kunde.

Hvad kan jeg gøre?
icon

Bedste svar af yousille 29 december 2017, 16:11

Prøv at ring til Yousee Support. De hjalp mig og sørgede for at jeg blev meldt til de 3 fordele, som jeg ønskede og i løbet af 30 minutter havde jeg fået adgang til fordelene.

Se original

4 Kommentarer

Jeg har samme problem. Har forsøgt at tilføje tre forskellige fordele til “fordelen udløst af: TV”. Hver gang fortæller systemet at jeg er tilmeldt, men kigger jeg herefter på oversigten, er jeg stadig kun tilmeldt to andre fordele, og jeg modtager ingen e-mail vedrørende den tredje fordel.
samme problem her. Er der kommet en løsning?
Ingen løsning :( . Jeg må sige at jeg heller ikke gider at bruge tid på det lige pt. når yousee har så mange problemer med diverse ting, så frygter jeg at skulle hænge i telefonen i flere timer for at indrapportere en fejl de alligevel først har tid til at fikse langt inde i det nye år.

Havde egentligt overvejet at skifte mit mobil abonnement til Yousee, men bliver lige mindet om hvor dårligt det kører når der sker fejl, så jeg tror jeg bliver hos 3 alligevel.
Omdømme 2
Badge
Prøv at ring til Yousee Support. De hjalp mig og sørgede for at jeg blev meldt til de 3 fordele, som jeg ønskede og i løbet af 30 minutter havde jeg fået adgang til fordelene.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)