Svar

YouSee med C More, dansk filmskat og børneuniverset

Jeg har netop oprettet et YouSee bredbånds abbonnement, hvor jeg fik lovet gratis tilgang til C More, dansk filmskat og børneuniverset, men jeg har aldrig modtaget login til de forskellige tjenester. Hvordan får man fat i disse?

icon

Bedste svar af Radiomanden 5 juli 2016, 23:29

Du får C More First og Serie, C More Film og Serie On Demand, et pænt udvalg af Dansk Filmskat og Film og Serier for børn.

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du aldrig fået et log in til You See.? Det er det der skal bruges til TV og Film Appen og PC, hvis du har TV boksen, skal der ikke bruges et log in.

Jo, jeg har godt nok login til YouSee's egen app, men jeg gik ud fra, at der var login til de pågældende services igennem deres stand-alone app. Hvis det bare er igennem YouSee's egen app, kan jeg ikke rigtigt bruge det til noget desværre...
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Der er kun adgang til de tjenester med et You See log in, enten til deres App eller web TV. Til TV boxen er der direkte adgang uden kog in.

Så er det rigtigt forrået, at der ikke er direkte adgang til hverken C-mores app eller dansk filmskats app? Men derimod kun til det indhold, som de pågældende to services leverer gennem YouSee Film og TV app?
Omdømme 3

Badge +3
 Du får C More First og Serie, C More Film og Serie On Demand, et pænt udvalg af Dansk Filmskat og Film og Serier for børn.

Og det er også rigtig fint, men jeg havde håbet, at jeg kunne køre dem som apps på mit Apple TV4. Øv...
Jeg kan se Cmore film og serier, men den danske filmskat og børne universet, der er 3 film ud af 70 man kan se, det synes jeg ikke er hvad der blev lovet :-(

Tigerdyr3 skrev:

Jeg kan se Cmore film og serier, men den danske filmskat og børne universet, der er 3 film ud af 70 man kan se, det synes jeg ikke er hvad der blev lovet :-(

Jeg er også skuffet. :(
Omdømme 3

Badge +3
Der er masser af Film, når man har C More, så dem sammen med You See Film er der flere hundrede.
Jeg har også lige fået bredbånd (i fredags) fra YouSee, hvor jeg blev lovet C-More, Dansk Filmskat og Børneuniverset, men jeg får at vide, at det har jeg ikke, når jeg vælger det inde i YouSee.dk.
Jeg har ringet til Kundeservice og de siger, at der går nogle dage inde det er på plads. Jeg forstår ikke, at det skal tage så lang tid. Da jeg startede på Telmore abb. var HBO og TV2-play aktivt fra starten. Og jeg kunne ovenikøbet bruge apps på Apple TV 4.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)