Yousee Film og TV app til Samsung TV - IGEN......

Att. Yousee-udviklere eller andre med indgående kendskab til udvikling af apps til Samsung TV

Jeg har nu modtaget min nye bredbåndsforbindelse - og ville i denne forbindelse rigtig gerne kunne se det ret så hypede Yousee Film og TV på mit nye Samsung Smart TV (UE55JS8005) fra 2015. Jeg ved at pågældende app er udviklet til Smart-phones og tablets - men kunne rigtig godt tænke mig en app inde i tv'et.

Er der nogen der evt. kender til nogen deadline for udvikling af en sådan - eller om den eneste løsning virkelig er en Chromecast/Apple TV.....? Mirror virker ikke med min iPad og min Samsung S4 er simpelt hen for langsom og kvaliteten for ringe til at jeg gider at løbe an på det!

Mvh

Kim

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Tror ikke der umiddelbart er noget på trapperne, så løsningen lige nu er Appen til Telefoner og Tablets, og så bruge en Chromecast til at køre det fra.

I forlængelse til tidligere mail - har jeg nu også forsøgt at benytte web browseren der er indbygget i tv'et - MEN den vil ikke logge ind når jeg går ind via URL: tv.yousee.dk, jeg får indgangssiden op - men når jeg indtaster brugernavn og adgangskode så reloader den bare siden......

Nogen forslag til dette?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du vil ikke kunne se Video via TV Browseren.

Hej,

Tak for svar :-)

Det var også det jeg var bange for - jeg kan dog godt se DR tv på den måde, så tænkte at det måske også fungerede med Yousee.

Omdømme 3

Badge +3
 Glem Smart TV køb en Chromecast, en Nvidia Shield eller en ATV i stedet for. Bruger ikke Smart, udelukkende Chromecast.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)