Spørgsmål

Yousee Film og Musik

Hej,

Skal man betale for dataforbruget ifm yousee film og musik.

vh Gutzon

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det kommer an på dit abonement. Jeg skal ikke bekymre mig om det, da jeg har et ældre, hvor der frit kan benyttes Data til at se TV. Det er ikke med i de aktuelle.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
43991010 skrev:

Hej,

vh Gutzon

Er det på mobil- eller alm.abonnement.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Går ud fra at det er på Mobil, da der jo ikke er forbrugs afregning på Bredbånd via kabel.
Hvorfor kan jeg pludselig kun se et begrænset antal tv-kanaler over nettet, og via min tablet?? Jeg har fuldpakken!!
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Mangler du mange eller enkelte kanaler? Skal du se TV2 ude (altså ikke hjemme med dit eget bredbånd) skal det købes for 5 kr. per måned. Jeg mener, at kunne huske, at Yousee ikke har ret til at vise nogle kanaler på mobil/tablet/bærbar, som f.eks. kanalen TCM. Hvilke kanaler mangler du?
43991010 skrev:

Hej,

vh Gutzon

Uden at vide mig helt 100 % sikker, så menes jeg at have læst, du også bruger af din datamængde når du benytter YouSee Play Musik samt YouSee Play TV & Film, over din smartphone/tablet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)