Yousee Cinema app virker ikke på Samsung fra 2011

Hej

På mit Samsung (UE46D7000) fra 2011 virker Yousee app'en ikke. Den er godt nok tilstede på SmartHub, men den kan ikke starte op. Jeg får følgende fejlmeddelelse:

[

Data findes ikke på server

Data findes ikke på Yousee's server.

Applikationen bliver desværre nød til at lukke ned.

Fejlkode: 0-3-404

]

Jeg kan ikke finde appen i Samsung Apps. 

Anyone?

13 Kommentarer

Hej

jeg tror du skal hente  appen du skal bruge i Gogle play store ( Play butik)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

FamilienThiele skrev:
Hej

På mit Samsung (UE46D7000) fra 2011 virker Yousee app'en ikke. Den er godt nok tilstede på SmartHub, men den kan ikke starte op. Jeg får følgende fejlmeddelelse:

[

Data findes ikke på server

Data findes ikke på Yousee's server.

Applikationen bliver desværre nød til at lukke ned.

Fejlkode: 0-3-404

]

Jeg kan ikke finde appen i Samsung Apps. 

Anyone?

Der findes ikke nogen YouSee Play Tv & Film-app til Samsung Smart- tv.

YouSee Play-apperne er til håndholdte enheder med iOS- og Android-styresystemer.

Den indbyggede, gamle Cinema-app kan vist nok kun bruges til filmleje og et evt. YouBio-abonnement.

Se evt. her:http://yousee.dk/hjaelp_og_support/tv-pakker/opsaetning/kom_godt_i_gang_med_yousee_cinema_appen_til_samsung_tv.aspx

Jeg har samme problem.
Har talt med Samsung der bad mig opdatere med nyeste firmware. Virker stadig ikke. Har efterfølgende talt med yousee, der så ikke forstår at jeg ikke har en yousee app i app store. Stadig ingen løsning her.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Se Kaspers svar her.

Takker.

Og øv
Omdømme 3

Badge +3
Slettet, da jeg kan se i anden tråd, at du anvender Chromecast.

Ja, men desværre virker min yousee app ikke optimalt med chromecast. Må nok se mig nødsaget til at bruge HDMI kabel.
Omdømme 3

Badge +3

lotte1 skrev:
Ja, men desværre virker min yousee app ikke optimalt med chromecast. Må nok se mig nødsaget til at bruge HDMI kabel.

Jeg tror fejlen ligger mellem Chromcast og din WIFI forbindelse. Har du evt. prøvet et andet tv?

Har desværre kun et tv. Men hvis det var det der var problemet, burde det vel også hakke ved brug af de andre app's?
Omdømme 3

Badge +3
Nej, der kan sagtens være forskel. Du har problemer med Chromecast. Det har jeg ikke.

Har du mulighed for at flytte dit modem?

Har flyttet modem tættere på. Står nu 4 meter fra tv. Samme hakken. Har også afinstalleret og geninstalleret yousee app på telefon, og genkonfigureret chromecast. Samme hakken. Har vist været det meste igennem nu
Omdømme 3

Badge +3
Så tror jeg, at jeg står af. Du har jo prøvet det meste. Fortsat god jagt på en løsning.

Takker for hjælpen alligevel

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P