Spørgsmål

Yousee bredbånd web tv


  • lm
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hvis man ser anmeldelserne på yousee tv og film appen, er der dusinvis der har det samme problem. Har prøvet at få supporten til at løse problemet, men det er endnu ikke lykkedes. De foreslår alle de gængse ting, afinstallere app, sluk og tænd. De har endda sendt en ny router. Men intet hjælper. Det skete i forbindelse med sammenlægningen med TDC, og siden er tv frosset ved visning på tablet, som tidligere har virket rigtig fint. Har været i forbindelse med support rigtig mange gange, men de giver en sludder for sladder.
Jeg tror faktisk at rigtig mange er ved at afsøge andre muligheder for at se tv på tablets. Det er ihvertfald ikke ok, at yousee ikke prioriterer at løse dette problem.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
lm skrev:

Hvis man ser anmeldelserne på yousee tv og film appen, er der dusinvis der har det samme problem. Har prøvet at få supporten til at løse problemet, men det er endnu ikke lykkedes. De foreslår alle de gængse ting, afinstallere app, sluk og tænd. De har endda sendt en ny router. Men intet hjælper. Det skete i forbindelse med sammenlægningen med TDC, og siden er tv frosset ved visning på tablet, som tidligere har virket rigtig fint. Har været i forbindelse med support rigtig mange gange, men de giver en sludder for sladder.
Jeg tror faktisk at rigtig mange er ved at afsøge andre muligheder for at se tv på tablets. Det er ihvertfald ikke ok, at yousee ikke prioriterer at løse dette problem.



Hej lm

Kunne se, du manglede et svar - det får vi lige lavet om på.

Fejl skal helst ikke ske, men kan vores support ikke genskabe problemet, så bliver vi nødt til at prøve nogle ting af som afinstallation og genstart af enheden - bliver det ved, så kan en nulstilling af enheden også være en idé at prøve af.

Hvis du uddyber det en anelse, så kan det være, at der sidder en anden kunde her på forum med nogle gode ideer til, hvad det kan være - eksempelvis kunne det være godt at høre, hvilken enhed, du bruger samt, hvornår den fryser.
har nøjagtig samme problem efter overtagelse fra TDC. web-tv hoster og hakker,og det er kun hos you-see der er problemer. hvorfor fortæller i ikke os kunder at man åbenbart ikke kan bruge internet-Explorer mere?? det skal man selv finde ud af,og hvornår bliver den anden fejl rettet??

virker sgu ret amatør-agtigt inde hos jer....

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)