Yousee bredbånds-TV går i snooze mode med Google Chrome. | YouSee Community
Spørgsmål

Yousee bredbånds-TV går i snooze mode med Google Chrome.

• 14 maj 2019
  • 1 kommentar
  • 112 visninger

Badge
Har vedhæftet foto af det jeg kalder "snooze mode". Mit play-logo bliver pludselig til et loading-logo.
Det sker automatisk og det generer, fordi billedet bliver mørkere når betjeningspanelet i bunden er synlig.
Jeg ser TV på en stationær computer med internet via kabel, og bruger Google Chrome som browser.

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej Crazylalle

Der er ikke rigtig kommet gang i denne tråd, så jeg prøver at sætte lidt skub i den 🙂

Betjeningspanelet bliver som udgangspunkt kun synligt, hvis musen flyttes henover billedet, og i den forbindelse bliver billedet mørkere.

Men her begynder playeren at loade og det kan skyldes, at internetforbindelsen ikke er stærkt nok eller fordi ,der er noget andet der sætter vores plugin ud af kurs. F.eks. ved jeg at vores plugin, i hvert fald tidligere, ikke har været glad for video-redigeringssoftware der kører i baggrunden.

Hvilken browser afspilles der fra, hvilken hastighed måler du og har du prøvet at teste i en anden browser f.eks. Edge? 🙂 Svar på følgende spørgsmål kan måske hjælpe til at opklare mysteriet.

Besvar