Svar

Yousee appen lukker ned

Jeg har netop installeret appen på min Huawei p20 pro. Jeg kan åbne appen, men trykker jeg på en kanal eller et program, lukker appen straks ned.
icon

Bedste svar af jros 11 maj 2018, 16:57

Løsningen for mig var denne, som jeg har modtaget via Google Play fra en Stefan?

YouSee11. maj 2018
Hej Jørgen Tak for din anmeldelse. Går ud fra, at det er den fejlmeddelelse, som andre med Huawei telefoner også får. Opdatering!
Prøv gerne følgende: Indstillinger-Programmer-Google Play tjenester-Lagerplads-Administrer plads-Ryd data God weekend. Med venlig hilsen Stefan

Se original

18 Kommentarer

lasse.frydensberg skrev:

Jeg har netop installeret appen på min Huawei p20 pro. Jeg kan åbne appen, men trykker jeg på en kanal eller et program, lukker appen straks ned.

har samme problem på en Huawei p10 mate lite men havde appen installeret i forvejen
så den har virket før men efter i dag 10 maj lort
Omdømme 1
Har også pludselig fået samme problem på min Huawei P9 lite. Appen har virket så sent som onsdag d. 9. maj , men ikke mere. Når jeg starter appen får jeg besked på at opdatere Google Play tjenester for at kunne bruge chromecast? Jeg forsøger ikke bruge chromecast, men vil blot se Tv- guiden. når jeg klikker på et hvilket som helst ikon i appen bliver jeg "smidt" af.
Iøvrigt er alle app opdateret.

Præcis det samme, som sker her :(
Håber Yousee kommer på banen med en løsning
Omdømme 1
Flere er ramt af problemet. Se anmeldelserne Google Play her
https://play.google.com/store/apps/details?id=yiuo.mobile.tv
Omdømme 1
Løsningen for mig var denne, som jeg har modtaget via Google Play fra en Stefan?

YouSee11. maj 2018
Hej Jørgen Tak for din anmeldelse. Går ud fra, at det er den fejlmeddelelse, som andre med Huawei telefoner også får. Opdatering!
Prøv gerne følgende: Indstillinger-Programmer-Google Play tjenester-Lagerplads-Administrer plads-Ryd data God weekend. Med venlig hilsen Stefan
Har netop prøvet ovenstående, og det ser ud til at fungere.
Tusind tak 😊
jros skrev:

YouSee11. maj 2018

Gør det ikke!!!!! Har lige fået smadret opsætning på mange andre apps der nuu ikke virker - det må være you see der skal løse deres problem i deres app
Huawie P20 Pro
Har prøvet ovenstående og det hjælper ikke.
Hej, jeg oplever sammen problem inkl. dr.app forsøgte at følge stefans anvisninger. Det virker👍😊
Præcis det samme, som sker her, HUAWEI MediaPad M3 Lite 10, appen virker ikke mere 👎☹️
Omdømme 5
Badge +7
Hej lasse.frydensberg

Jeg har markeret Stefans svar som bedste svar, da det for flere inklusiv dig har hjulpet :)
Stefans svar hjalp ikke her!!!:(
Har også prøvet stefan's svar.. det hjalp ikke :(
Håber at yousee vil løse problemet.
Hej. Stefans løsning virker en kort tid, (Ca 1 døgn) derefter skal man/jeg igen rydde data på min Huawei mediacenter t3.
Yousee eller Huawei må se at komme med en løsning.
Huawei P9 Android 7.0 EMUI 5.0.1
Prøvede "Stefan løsningen" der holdt et døgns tid... Valgte så at gå ind under Programmer - Google Play Tjenester - Deaktiver (deaktiverer og afinstallerer) installere Google Play Tjenester igen som oprindelig (eller standard... kan ikke huske den præcise tekst) og så ikke gå i panik når du får en række meddelelser om tjenester der ikke virker, men lade telefonen "tygge" lidt på problemet inden du vælger een af fejlmeddelelserne hvorefter du får muligheden for at opdatere Google Play Tjenester... Måske en anden kan lave en mere korrekt beskrivelse step-by-step, Jeg vidste ikke at jeg også ville skrive et indlæg... men nu virker TV & Film app'en og Chromecast virker også 😀
lasse.frydensberg skrev:

det er rigtig som Stefan siger men når du har ryddet gaden skal du fjerne app'en og installere den igen
la skrev:

lasse.frydensberg skrev:

det er rigtig som Stefan siger men når du har ryddet gaden skal du fjerne app'en og installere den igen

la skrev:

lasse.frydensberg skrev:

ryddet cashen
Indlæser hjul står og loader. App går ned. Nu virker den. Nu virker den ikke. Yousee app må tage prisen som det mest upålidelige produkt. DR, YouTube, Netflix mm. Kører. Men så skal man ind og rent faktisk få noget for sit abonnement hos yousee. Dejligt at betale for frustrationer. Ikke særlig konstruktivt I know. Men nøj det er frustrerende man konstant skal genstarte, rydde cache eller hvad der ellers foreslås... God weekend.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)