Svar

yousee app wifi/airplay/via apple tiv

Er der nogen muilighed for at se sine film på min ipad via yousee app og stream over mit apple TV på nogen måde.
Hver gang jeg prøver at koble mig på mit apple tv (med airplay) når jeg starter en film elelr tv, kommer yousee app og siger:
Beklager! Der er desværre et problem i øjeblikket.
Men jeg kan vise alt mulige andre ting fra min Ipad vi mit apple tv, bare ikke yousee's app, film, tv.
icon

Bedste svar af ForumBruger429 16 marts 2017, 22:46

læst i en anden tråd, læs nedestående, kan hjælpe.. Har hjulpet mig..

laje

Har selv fundet løsningen. Man skal ikke vælge at streame via Airplay-menuen ved at "swipe" op fra bunden. I stedet skal man efter app og programmet er startet aktivere streaming til atv4 via det lille ikon øverst i højre hjørne i udsendelsen. Så spiller det igen.

Se original

2 Kommentarer

læst i en anden tråd, læs nedestående, kan hjælpe.. Har hjulpet mig..

laje

Har selv fundet løsningen. Man skal ikke vælge at streame via Airplay-menuen ved at "swipe" op fra bunden. I stedet skal man efter app og programmet er startet aktivere streaming til atv4 via det lille ikon øverst i højre hjørne i udsendelsen. Så spiller det igen.
Omdømme 5
Badge +5
Hej ForumBruger429

Dejligt at du vendte tilbage med en løsning og forklaring :)

Jeg har derfor markeret dit svar som løsning, så det for andre er nemt at se løsningen i tråden. Det er rigtigt, at det er noget vi har haft skrevet om og har en anden tråd omkring :)

Det er denne:

Streaming af Yousee til Apple TV virker ikke

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)