Yousee app virker ikke med Android lollipop

• BWJ
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Får hele tiden fejlen "der er opstået en fejl ved hentning af indhold, prøv igen" det er på en Sony Xperia Z4, tablets med tidl. versioner af Android virker.

Edit.:

Bliver vi som kunder taget seriøst, eller er vi bare malkekvæg ?.

Nu har det ikke virket i >4 uger, er der snart en løsning ??

Edit.:

Nu virker det tilsyneladende ;)

5 Kommentarer

På min Nexus 7 med Lolipop 5.1.1, så jeg vha. YouSee app'en, i går AGF-BIF fra 3+, ovre på den lokale pub

hel fint. ;)

Dog drillede den lidt i 2.halvleg, men her hjalp det at hoppe helt ud af app'en og så starte den op igen.

Det holdt så resten af kampen.

Lige pt. ser jeg Dublicity på 3 , dog med lidt loadprobs ind i mellem. Men det ka' muligvis skyldes min efterhånden gamle slidte router

App'en er i øvrigt ver. 4.1.4 build 2663

Mvh.

Jeg har også en Sony Xperia Z4 og ser konsekvent fejlen "der er opstået en fejl ved hentning af indhold, prøv igen".

Jeg kan godt få det til at virke sammen med Chromecast hvis man blot aktiverer Chromecast inden man starter en afspilling.

... Har samme fejl på en android 4.2.

Mon man kan få browser plugin'et og få YouSee til at virke på Firefox (android)?

Jeg har prøvet den nye version 4.6.3. Med den ser det pludseligt ud til at virke som det skal på min Sony Z4 tablet.

Jeg får også meddelelsen om at indhold ikke kan hentes nu. Prøv igen senere. Jeg får den på alle kanaler undtagen infokanalen. Er der et DRM problem her?

Min enhed er en Asus TF700T tablet med Lollipop. Den er rooted.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)