Spørgsmål

Yousee App virker ikke

Lige nu har jeg en oplevelse af at have været på restaurant og have bestilt 3 retter, men kun fået forretten og stadig få den fulde regning for alle 3 retter. Dette vil jo aldrig ske, derfor har jeg også en dårlig smag over konstant at betale for en ydelse fra Yousee som der åbenlyst kun er en "forret".
I forrige virkede mit Yousee ikke tirsdag og torsdag, idag er der intet der virker. Unable to access server router" , jeg har genstartet og reinstalleret App'en, men med samme resultat.
Jeg må indrømme at jeg efterhånden er meget træt af Yousee og deres tomme ord om deres superprodukter, hvis det var min bil der var så ustabil, så var den røget for længst.
Kort sagt så er jeg træt af at betale for noget der kører så dårligt, i burde kompensere kunderne når i leverer et så dårligt produkt.
Mvh Johnny

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Ved ikke hvad der opleves, intet problem med App her på alle enheder. (Android).
Omdømme 4
Badge +6
Hej johnny k

Kan du fortælle lidt mere?

Det lyder som app'en, der driller her - er det på en enkelt enhed? Eller sker det på flere?

Stefan, YouSee Forum Team
Hej.

Jeg oplever også ofte og faktisk lige nu at Yousee ikke kan Chromecastes. Det gælder fra alle mine enheder iPhone, iPad og Windows pc via Chrome browseren, samt alle programmer live og i arkiv. Jeg kan dog sagtens Chromecaste via DR app, Youtube m.m. Jeg er derfor temmelig sikker på at det er YouSee app'en den er gal med.

Jeg føler lidt det samme som Johnny at man betaler fuld pris på en 3 retters og kun får noget af menuen.
Er der udsigt til en opgradering der får YouSee app'en til at spille 100%?

Mvh. Niels
Omdømme 5
Badge +7
Hej nweldingh

Du burde ikke opleve udfordringer med Chromecast via vores apps. Kommer ikonet slet ikke frem i app'en eller hvordan?

Det er naturligvis vigtigt at de er på samme netværk.
Hej Kasper

Ikonet kommer fint frem og jeg kan vælge min Chromecast enhed. På tv'et starter youSee op men så sker der ikke mere. Den bliver bare stående i youSee billedet.
Det skal siges at det er periodisk jeg oplever det og ikke hver gang, men træls er det.

Mvh. Niels
Omdømme 5
Badge +7
Hej Niels

Ja, det er da helt sikkert træls :(

Har du prøvet at geninstallere app'en for nyligt og eventuelt genopsat Chromecast?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)